Buna ziua,
Pe 14.11 am fost la ATM-ul BRD-ului din Piatra Neamt sa-mi scot banii de pe card. Am bagat cardul, am introdus pinul si am cerut retragere numerar 80 ron. Mi-a aparut pe dispayul bancomatului ca nu am fonduri suficiente pe card. Mi-a iesit cardul si am plecat. Pe data de 19.11 m-am prezentat la banca sa-mi schimb cardul ca imi expirase, am intrebat daca au intrat banii si am aflat cu stupoare ca am scos banii pe 14.11 de la acelasi ATM care mi-a aratat "Fonduri insuficiente". Am depus la BRD un refuz de plata si dupa aprox. 3 saptamani am primit raspunsul urmator "Clientul a primit banii", fara nici o explicatie cu privire la o posibila eroare a bancomatului. Va rog sa ma indrumati incotro sa ma duc si ce sa fac, pentru a afla macar mai multe detalii cu privire la acea asa zisa etragere de bani.Va multumesc.
Pai asta e o problema ca nu am scos chitanta pentru "Fonduri insuficiente". Chestiunea e ca eu vrea sa ma lamuresc: Vreau sa aflu mai multe detalii, gen ora la care cica s-a facut tranzactia, ce scria pe display-ul bancomatului. Poate m-am inselat eu sau poate ei nu incearca sa spuna tot . Asta vrea eu sa aflu si nu stiu cine imi poate spune. Banca mi-a raspuns sec "Clientul a retras banii". Si atat. Nici un alt detaliu in plus
Doar banca deținătoare a ATM-ului respectiv este cea care vă poate lămuri. Mergeți în sucursala respectivă și solicitați-le lămuriri . Cereți un extras de cont, etc, otice vă poate lămuri.
Mai exista si posibilitatea sa fi fost victima unei fraude. O metoda de a fura de la bancomat este de a atasa la orificiul de iesire bani un dispozitiv (care daca nu te uiti atent nu iti dai seama ca e acolo) care are banda dublu adeziva in interior facand banii sa lipeasca in interior. Dupa plecarea victimei hotii merg pur si simplu si scot banii din dispozitivul montat de ei. In acest caz bancomatul nu da nici o eroare, el facandu-si treaba.