avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 346 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Craniu uman real
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Craniu uman real

Buna seara,

Am o intrebare. Eu sunt student la medicina, si nu este ceva iesit din comun printre studenti sa detina cranii umane pentru uz didactic.

Eu am un prieten in USA, la randul lui student la med school,care ma tot roaga sa ii trimit si lui un craniu,acolo fiind criza de materiale didactice medicale, iar cele din PVC nefiind atat de elocvente pentru a invata pe el,

II pot trimite un craniu uman printr-un serviciu postal international fara sa am probleme cu legea ? El a zis ca pentru el nu este o problema sa primeasca un craniu din Romania. Acum trebuie sa verific daca este ok si ii pot trimite acel craniu fara sa ajung la "mititica"

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri, =D>

Cu stima,

Anton Popescu
Cred ca acest raspuns il veti obtine la firmele de curierat, unde vati afla ce este legal sa trimiteti in aceste colete.
Probabil ca veti fi intrebat de unde aveti acel craniu uman.
Puteti justifica? Pana la urma este un craniu uman.
Ramasitele umane nu sunt admise la transport prin posta.

[ link extern ]

[ link extern ]

Pentru a nu suporta consecintele legii,nu va hazardati sa faceti colet cu asemenea continut
va multumesc pentru raspunsuri. Dar legea ce spune referitor la ramasitele umane ?

Un link ar fi apreciat. Va multumesc,.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Reglementarea serviciilor de curierat in romania- lege moldenerg moldenerg Ca si Societati Comerciale, ar trebui sa stim care este LEGEA care normeaza serviciile de curierat si rambursari catre terti in EU , si in Romania;eventual ... (vezi toată discuția)