avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 614 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... indemnizatie pentru mamele studente la zi?
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

indemnizatie pentru mamele studente la zi?

Buna ziua, ma numesc Ignatescu Mirela-Alina sunt din Craiova si sunt studenta in anul 4 de studiu la Facultatea de Medicina Generala din acelasi oras.Am un baietel in varsta de 9 luni,adica s-a nascut in septembrie 2008. La o luna dupa ce s-a nascut a aparut ordonanta de urgentza 1682/2008 in care prin mass media se spunea ca si mamele studente vor beneficia de cei 600 Ron .Studiind legea si literele de acolo nu beneficiam d enimik se acorda pentru mamele care tocmai au absolvit studiile si se au dat licentza sau pentru cele care sunt legate de medicina tinerele care dadusera licenta dar nu apucasera sa dea rezidentiatul....eu neincadrandu-ma in aceasta ordonanta..
Acum 2 saptamani cand s-a aprobat legea ptr acodarea indemnizatiei pentru sarcini multiple acordarea a 600 ron pentru fiecare copil..si din nou au spus ca se acorda si ca s-a votat din nou legea si pentru mamele studente..
va multumesc..as vrea si eu un raspuns pentru ca sunt la directia muncii dolj si ma expediaza imediat..
va multumesc anticipat..
o zi buna
Cel mai recent răspuns: pakos , utilizator 23:06, 6 Iunie 2009
Andreea Lisievici a scris:

Nu se aplica retroactiv, va beneficia de la momentul intrarii in vigoare a modificarii.

si eu stiam asta , doar ca am am auzit si alte opinii.Din cate stiu legea se poate aplica retroactiv doar pentru legea penala si pentru legea administrativa in unele cazuri.
@daniela vorovenci
Este vorba de un principiu fundamental, inscris in Constitutie:
Art. 15 (2) Legea dispune numai pentru viitor, cu excepţia legii penale sau contravenţionale mai favorabile.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură