avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 614 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... indemnizatie studenti
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

indemnizatie studenti

Buna!
Sunt studenta si am inteles ca din luna iulie beneficiaza si mamicile studente de indemnizatie pentru crestere copilului.am nascut in mai 2009 si am aflat de lege doar acum.intrebarea mea este oare voi primi banii retroactiv?
Multumiri anticipate
Cel mai recent răspuns: andrea_x , utilizator 23:57, 19 Noiembrie 2009
Daca ati fi mai explicita, v-am ajuta mai mult. De cand sunteti studenta(anterior nasterii copilului), la ce facultate (acreditata, zi, cu intreruperi)?
Daca depuneti dosarul la primarie pana la data de 31.12.2009, veti beneficia de indemnizatie incepand cu data intrarii in vigoare a legii prin care s-a modificat OUG 148/2005, adica 15.06.2009.
Buna,sunt studenta din 2008 iar in prezent sunt studenta in anul 2 la facultate acreditata(UBB CLUJ),cursuri la zi fara intrerupere,multumesc pentru raspuns
Se ia in calcul perioada mai 2008-mai 2009. Daca ati fost inscrisa la facultate din octombrie 2008, ma intereseaza cand ati terminat liceul. Tot in 2008?
DA.AM ABSOLVIT LICEUL IN 2008.AM FOST AZI LA PRIMARIE SI MI S-A SPUS CA BANII II VOI PRIMI INCEPAND CU DATA DEPUNERII DOSARULUI SI NU VOI PRIMI SUMA RETROACTIV INCEPAND CU 15 IUNIE.NU MI-AU ACCEPTAT DOSARUL DIN DIFERITE MOTIVE(nu aveam toate actele necesare)VOI INCERCA MAINE.SPER CA MI-L VOR ACCEPTA

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Facultate-master-indemnizatie crestere copil ADRIANA_O ADRIANA_O Buna ziua, Sunt studenta la Master anul 2 si am o fetita in varsta de 7 luni (nascuta pe 16 martie 2009).Am continuitate in studii, care sunt facute la zi si ... (vezi toată discuția)