avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 904 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Facultate-Master-Indemnizatie crestere copil
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Facultate-Master-Indemnizatie crestere copil

Buna ziua,
Sunt studenta la Master anul 2 si am o fetita in varsta de 7 luni (nascuta pe 16 martie 2009).Am continuitate in studii, care sunt facute la zi si la fara taxa.
Ce sanse as avea sa obtin indemnizatia de crestere copil in aceste conditii?
Va rog sa ma ajutati!!!
Din pacate, modificarile aduse OUG 148/2005 prin Legea 240/2009, asimileaza stagiului de cotizare necesar pentru indemnizatia crestere copil doar persoanele care au urmat cursurile de zi ale învăţământului preuniversitar şi universitar, asa cum sunt definite in Legea 84/1995.
Studiile de masterat fac parte din categoria invatamantului postuniversitar.
Cu alte cuvinte, ai carte, n-ai parte... Imi pare rau.
Buna ziua,
Va multumesc frumos pentru raspuns!
Buna ziua,
In anul universitar 2007-2008 am fost studenta la zi la o facultate particulara acreditata. Pe 16 iulie 2008 am nascut imediat dupa sesiunea pe care am terminat-o integralista. Pentru anul universitar 2008-2009 m-am transferat la ID la aceeasi facultate, copilul fiind prea mic sa pot merge la cursurile de zi. Acum sunt anul 3 si m-am transferat din nou la zi si as vrea sa stiu daca am dreptul la indemnizatia pentru cresterea copilului, acesta avand acum 1 an si 3 luni. Mentionez ca liceul l-am absolvit in 2007. Va multumesc !
Inainte de a fi admisa la facultate ce ati facut? ma intereseaza perioada iulie 2007 octombrie 2007. Cand ati terminat liceul?
Ultima modificare: Joi, 15 Octombrie 2009
pakos, utilizator
Am terminat liceul in 2007 si m-am inscris imediat la facultate. In rest am fost in vacanta. Nu am lucrat niciodata si nu am avut niciodata venituri.

Alte discuții în legătură