avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1311 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Facultate-Master-Indemnizatie crestere copil
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Facultate-Master-Indemnizatie crestere copil

Buna ziua,
Sunt studenta la Master anul 2 si am o fetita in varsta de 7 luni (nascuta pe 16 martie 2009).Am continuitate in studii, care sunt facute la zi si la fara taxa.
Ce sanse as avea sa obtin indemnizatia de crestere copil in aceste conditii?
Va rog sa ma ajutati!!!
Da, in acest caz aveti dreptul la indemnizatie crestere copil. Perioada iulie 2007 iulie 2008 este asimilata stagiului de cotizare. Vestea rea este insa ca indemnizatia in cuantum de 600 lei lunar o veti primi incepand cu luna iunie 2009 ( nu veti primi bani din urma) pana cand copilasul va implini 2 ani(iulie 2010). Mergeti la primarie sau la AJPS si interesati-va de documentele necesare pentru depunerea dosarului.
Multumesc din suflet !!!
Legea nr 288 din 24 iunie 2004 privind organizarea studiilor universitare spune la art 1 Prezenta lege reglementeaza organizarea studiilor universitare pe trei cicluri, respectiv studii universitare de licenta, studii universitare de masterat si studii universitare de doctorat.
Nu precizeaza nimic despre studii postuniversitare.
Asadar, daca sunt la master in anul I, beneficiez de indemnizatie??

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Sunt inscrisa la master, o sa nasc in aug 2010. pot beneficia de indemnizatie de crestere a copilului? mariamihaela mariamihaela buna ziua! sunt noua pe aici... si forumul este foarte interesant... as vrea sa stiu si eu dc pot lua indemnizatia pentru copil in urmatoarele conditii: - ... (vezi toată discuția)