Cererea de înscriere în Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor aflat la grefa judecătoriei în a cărei circumscripţie teritorială urmează să-şi aibă sediul ONG - ul va fi însoţită de următoarele documente:
a) actul constitutiv;
b) statutul asociaţiei;
c) actele doveditoare ale sediului şi patrimoniului iniţial;
d) dovada disponibilităţii denumirii eliberată de Ministerul Justiţiei sau, după caz, refuzul motivat al eliberării acesteia.
In practica, se depun cate 5 exemplare din actul constitutiv si statut
La Judecatoria Sectorului 1 se cer 3 exemplare originale (atestate in cazul asociatiei sau autentificate in cazul fundatiei) si un exemplar copie, iar la Judecatoria Sector 4 se cer 4 exemplare originale si o copie......
Cum adica atestate de un avocat in cazul Asociatiei si autentificate in cazul Fundatiei? Pentru Asociatii nu putem alege una din cele 2 variante? Eu asa am inteles:(