In luna iulie anul curent , am facut o prelungire de contract la (COSMOTE) actual TELEKOM,
Pe o perioada de 24 de luni,la abonament free ,,S".in optiune specifica -100 minute nationale plus 50 minute bonus, pentru zona Brasov.
Din luna septembrie nu mi s-au mai dat minutele bonus de 50. Am facut nenumarate sesizari la compania respectiva si mi s-a spus ca o sa ia legatura un reprezentant cu mine. Nici pana acum nu ma contactat nimeni.
CUum as putea sa reziliez acest contract???#-o:sorry:
Interventie moderator:in respectarea art 1.2. din Regulamentul de Forum, va rog sa evitati scrierea cu majuscule. Multumesc pentru intelegere
Scrieti o cerere in acest sens,expediat-o cu confirmare de primire pe adresa lor,notificatii.... ca din punctul dvs. de vedere contractul este reziliat pentru ca a fost incalcat.Mai puteti face o reclamatie la protectia consumatorului si cand discutati cu vreun operator solicitati inregistrarea discutiei.
urmare la intrebarea mea referitor la contractul telekom... Daca cer rezilierea contractului ...ma poate obliga sa platesc rezilierea??? daca eu nu sunt de vina... am toate facturile achitate la zi ...numai ca ei nu mi-au adaugat lunar minutele ,,bonus".vreau sa stiu daca ma poate obliga sa platesc rezilierea contractului???