avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 667 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Comanda online
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Comanda online

buna seara! in urma cu aproape 3 saptamani am castigat in cadrul unei incarcari electronice a unei cartele sim un voucher cadou in valoare de 200 lei pentru cumparaturi la un magazin online. am plasat o comanda insa dupa aproape 2 saptamani nu a sosit, am sunat la ei dar nu auraspuns.
crezand ca am gresit procesul de comanda, am mai facut o alta comanda iar peste doua zile, sotia mea a facut la randul sau alta comanda, fara sa stie ca eu facusem deja cu doua zile in urma.
citind atent mailul in care primisem voucherul de reducere, am vazut ca scria: ''Voucherul este valabil pentru cumpararea unui sau mai multor produse de pe www._____.ro''
sincer, crezand ca este o mare pacaleala si vazand ca nu soseste nicio comanda, am facut in total vreo 6 comenzi (la fiecare fiind obligat sa folosesc alte adrese de mail, trebuind sa incerc de cate 3-4 ori sa finalizez o comanda, etc.), sperand ca macar una o sa soseasca.
si acum stupoarea mea este ca toate comenzile au inceput sa fie livrate, desi cu 7 zile diferenta de la data comandarii, insa una dintre ele a fost anulata pe motiv ca voucherul a fost folosit de mai multe ori, insa in nicio comanda anterioara nu se specifica acest lucru.
intrebarea mea este daca pot avea probleme din aceasta cauza, datorita erorilor sistemului lor.
Cel mai recent răspuns: Ares-3 , moderator 10:43, 21 Decembrie 2014
nicio parere?
(chiar acum m-a anuntat sotia ca a primit la usa o alta comanda)
I-ati anuntat ca ati comandat din greseala 7 produse in loc de unul?

si acum stupoarea mea este ca toate comenzile au inceput sa fie livrate


Dvs. ce ati facut, le-ati platit? Daca da, conf. OUG 2014 le puteti returna in termen de 14 zile cu conditia sa ii anuntati ca va retrageti din contract.
Din pacate cred ca veti plati costurile de transport pentru returnare, ma indoiesc ca vor fi atat de draguti incat sa le suporte ei la atatea produse. Cititi ce scrie pe site-ul lor referitor la returnare.
Pretul ar trebui sa va fie restituit tot in maxim 14 zile.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Ce se întamplă în cazul în care produsele comandate / plătite integral nu corespund cu ceea ce a livrat furnizorul ? ANTONIA POPESCU ANTONIA POPESCU Buna ziua, In luna Iunie 2017 am comandat / platit integral mobilier de la firma NOBLESSE INTERIOR Acum doua saptamani aceasta firma , din comanda totala ... (vezi toată discuția)
Depășirea termenului de livrare a unei comenzi online sictinaa sictinaa Buna ziua! Am o nelămurire in legătura cu o comanda online (făcută de iubitul meu pe numele lui) pentru un colțar extensibil de pe site-ul acaju.ro. ... (vezi toată discuția)