avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 717 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Depășirea termenului de livrare a unei comenzi online
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Depășirea termenului de livrare a unei comenzi online

Buna ziua! Am o nelămurire in legătura cu o comanda online (făcută de iubitul meu pe numele lui) pentru un colțar extensibil de pe site-ul acaju.ro. Comanda a fost plasata si cu avansul de 50% din valoare totala a comenzii achitat (1100 lei) in data de 2.12.2016 când pe mail s-a primit confirmarea si plasarea acesteia in lucru. In momentul comenzii, livrarea pentru produs era gratuită si pe site scria ca livrarea se face in 50-60 zile calendaristice. Acum o săptămana a sunat el la firma sa întrebe de ce nu primește nici un răspuns in legătura cu livrarea, nici o notificare ca depășise termenul de 60 zile chiar 70. Cei de la site au spus ca nu se așteptau sa aibă atât de multe comenzi si ca nu au reușit sa le finalizeze pe toate dar a nostra este in lucru si va veni la sfârșitul săptămânii doar ca a mai trecut încă o săptămana de atunci si in total pana in prezent sunt 84 de zile din momentul achitării avansului. Tot ni se spune ca este in lucru, aproape gata, ca in perioada următoare ajunge in depozit in punctul de ridicare (Iasi). Mi se pare exagerat atâtea zile de amânare. In termeni si condiții pe site apare :" termenul estimativ pentru livrarea produselor este precizat pentru fiecare produs in funcție de disponibilitatea acestuia. Prin acceptarea si efectuarea plății, clientul confirma ca i-au fost aduse la cunoștința detalii despre livrare, termen de librare s.a.. Termenul de livrare la produsele care nu sunt in știa este maxim 120 zile. In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare agreate inițial, vânzătorul va anunța cumpărătorul cu privire la termenul estimat de finalizare a comenzii.". Nu ne-a anunțat nimeni nimic de comanda, sa ni se explice de ce s-a depășit termenul " aproximativ" cum il au trecut doar când am sunat noi. As vrea sa le fac plângere la protecția consumatorului da nu sa renunț la livrare. Am căutat mult acest colțar si se încadrează nevoilor noastră, doar ca mi se pare bătaie de joc sa aștept atât si acesta lipsa totala de interes acordată clienților. A mai fost la un moment dat in discuția cu operatorul de ce durează atât de mult :" pai au mai multe comenzi decât se așteptai si nu pot trimite jn singur produs cu camionul". Da oare care au dat comanda de acum 3 luni nu au prioritate fata de un client care a comandat de 3 săptămânii? Trebuie sa aștept sa ii termine comanda si lui "Ghiță" tot din Iasi sa îmi primesc comanda? Ce altceva se poate face? Sau cum sa procedam? Ne-au zis ultima data la telefon ca cel târziu la începutul lui Martie fa vi gata. Deci de la sfârșitul săptămânii am ajuns la început lunii viitoare. Ce măsuri putem lua?
Cel mai recent răspuns: sictinaa , utilizator 14:18, 24 Februarie 2017
~ Conținut șters la cerere ~

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Recuperare bani achitati pentru marfa care nu a fost livrata nici dupa 2 luni, termenul de livrare fiind 15 zile plita plita Bună ziua! Am o întrebare în legătură cu o comandă online pentru o plită de pe siteul “techstore.ro”. Comanda a fost plasată și achitată ... (vezi toată discuția)
Achizitionari bunuri si nerespectarea termenului de livrare Diana_Dienush Diana_Dienush Buna ziua, As dori o recomandare din partea dvs. Problema sta in felul urmator: Am fost recent la magazinul X de bijuterii si am cerut sa ne prezinte ... (vezi toată discuția)
Anulare comanda achizitie intracomunitara icoman icoman Buna ziua. Poate clientul PF sa anuleze o comanda care se aduce la comanda speciala pentru el din UE, confirmata cu plata avansului prin banca sau sa o ... (vezi toată discuția)