Bună ziua!
Am o întrebare în legătură cu o comandă online pentru o plită de pe siteul “techstore.ro”. Comanda a fost plasată și achitată integral prin transfer bancar (4239 lei) în data de 11.05.2023, pe mail s-a primit confirmarea și plasarea acesteia în lucru. Livrarea pentru produs era gratuită și pe site scria că livrarea se face în 15 zile calendaristice. Termenul de livrare de 15 zile a fost confirmat și prin telefon de către un agent de la techstore.
În data de 02.06.2023 am sunat la firmă să întreb de ce nu primesc nici o informație în legătură cu livrarea, nici o notificare și depășise termenul de 15 zile. Un agent de la site a spus că plita respectivă nu este în stoc la fabrica din Italia și trebuie să mai așteptăm încă o săptămână. După o săptămână iar au spus prin telefon că va sosi de la fabrică peste o săptămână. Ne-a ținut cu promisiuni încă o săptămână, după care am vrut să anulăm comanda și am cerut să ni se restituie banii, ceea ce a fost refuzat de agent, în schimb oferea alt model de plita, ce au pe stoc si diferenta de bani, dar nu am fost de acord.
Au mai trecut încă două săptămâni de atunci, în total până în prezent sunt 62 de zile din momentul achitării plitei.
De trei zile încercăm să vorbim cu el prin telefon, dar nici nu mai răspunde la apeluri.
La Termeni și condiții scria că vânzătorul este obligat să respecte termenul de livrare.
Cum să procedăm ca să recuperăm banii?
In prima faza le puteti spune, preferabil in scris, pe mail-ul lor de contact..., ca doriti anularea comenzii datorita faptului ca nu au respectat propriul termen de livrare si ca, in caz contrar o sa va adresati ANPC si apoi instantei pentru recuperarea banilor la care o sa cereti si daune plus cheltuieli de judecata...
Poate se sperie, va restituie suma si nu o sa mai trebuiasca sa faceti plangere la ANPC, merge in instanta...