avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 685 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Buna ziua, Am plasat o comanda online pentru o canapea ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Buna ziua, Am plasat o comanda online pentru o canapea pe data ...

Buna ziua,

Am plasat o comanda online pentru o canapea pe data de 10.11.2022 pe care am achitat-o integral cu cardul. Am primit factura pe mail, in care se specifica termenul de livrare intre 1-15 zile lucratoare.
Au trecut deja 20 de zile, si nu am niciun raspuns de la ei. Mi-au blocat numarul de telefon, iar la mailuri nu-mi raspund.
Cum as putea sa-mi recuperez banii? Care ar fi procedurile legale pe care ar trebui sa le urmez?

Multumesc.
Cel mai recent răspuns: Alexandrarares , utilizator 18:25, 8 Decembrie 2022
Buna seara.
Puteti face reclamatie la ANPC.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Recuperare bani achitati pentru marfa care nu a fost livrata nici dupa 2 luni, termenul de livrare fiind 15 zile plita plita Bună ziua! Am o întrebare în legătură cu o comandă online pentru o plită de pe siteul “techstore.ro”. Comanda a fost plasată și achitată ... (vezi toată discuția)
Înșelăciune Adelina9904 Adelina9904 Buna ziua , am facut o comanda online , am achitat integral prin banca un produs de pe un site din Italia in data de 30 Iulie si nu am primit nimic , nici un ... (vezi toată discuția)
Cumparaturi online- lege Vioricamiron Vioricamiron Am comandat ceva de la un magazin online si au trecut 10 zile fara vreun raspuns de la ei. Este vorba de Altex si am facut comanda pe data de 24 noiembrie, iar ... (vezi toată discuția)