avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 242 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Achizitionari bunuri si nerespectarea termenului de ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Achizitionari bunuri si nerespectarea termenului de livrare

Buna ziua,

As dori o recomandare din partea dvs.
Problema sta in felul urmator:

Am fost recent la magazinul X de bijuterii si am cerut sa ne prezinte oferta lor pentru verighete model clasic , fara nici o optiune suplimentara

Vanzatoarea ne-a aratat un model, intradevar stilul clasic, care ne-a placut si am hotarat sa il cumparam. Singura optiune, pe care vanzatoarea ne-a spus ca intra in pret a fost gravarea numelor noastre pe interiorul verighetelor. Cand am platit avansul, in valoare de 900 RON, pe bon vanzatoarea ne-a scris cum ca modelul nostru de verighete se cheama X, suma avansului , restul de plata - de 1000 RON -, data comenzii si termenul de livrare 2-3 saptamani, dupa care a stampilat bonul cu stampila firmei. Vanzatoarea a confirmat ca verighetele vor sosi in termenul stabilit, nu vor avea nici o optiune suplimentara, inafara de gravarea numelor - inclusa in pret, si vor fi in stil clasic exact cum am cerut noi.

Nu i-am mai contactat aproximativ 2 saptamani jumatate, dupa care am sunat la ei , sa cer niste informatii in legatura cu livrarea comenzii mele. Am fost informat ca vor primi niste comenzi in cursul saptamanii respective si am sa fiu sunat in cazul in care comanda mea soseste.

Dupa inca 1 saptamana jumatate, deci dupa 4 saptamani de la data in care am semnat bonul, am sunat din nou. Am fost informat exact la fel, ca vor primi in urmatoarele zile niste comenzi si in cazul in care este si comanda mea printre ele voi fi contactat telefonic sa vin sa ridic comanda si sa achit bineinteles restul de plata - de 1000 RON.

Din cauza faptului ca ei deja intarziasera cu aproximativ 1 saptamana livrarea comenzii, am inceput sa ma interesez pe net si sa ma uit mai in detaliu pe site-ul lor. Am observat ca modelul 'X' , la ei pe site NU este un model clasic, cum am fost noi informati initial. La pretul de 1900 RON, exact cu cat l-am achizitionat si noi, modelul X are cristale incorporate pe verigheta sotiei. Verigheta sotului este intradevar in stil clasic , ca cea pe care am vazut-o in magazin , fara nici o optiune suplimentara. Daca vreau sa fac comanda online de pe site-ul lor , la modelul X, nu ma lasa sa finalizez comanda daca nu completez cu o optiune la "Piatra" - cristale sau diamante. Optiunea cu diamante este mai scumpa, cea cu cristale este la 1900 RON , exact pretul pe care il platim noi , dar fara sa avem aceasta optiune.

Am fost astazi la ei, dupa 5 saptamani de la data in care am semnat bonul , sa pun cateva intrebari legate de intarzierea comenzii si despre modelul pe care l-am achizitionat , considerand ca am fost inselati , din moment ce noi am cerut o chestie iar ei ne-au recomandat acest model X care daca te uiti pe site-ul lor este evident altceva decat ce am comandat noi.

Cand am intrebat de ce comanda intarzie asa mult, ni s-a spus ca initial comanda a venit gresit avand pe verigheta sotiei cristale incorporate, si a fost re-trimisa la corectat. Cand am vorbit la telefon cu ei, NU am fost informat despre acest aspect, ci pur si simplu mi s-a spus ca voi primi telefon atunci cand comanda mea soseste.

In aceste conditii am dorit sa anulam comanda si sa primim avansul de 900 RON inapoi. Ni s-a spus ca nu se poate acest lucru, si ca acuzatiile pe care noi le aducem sunt grave si ca ei nu ne-au obligat sa alegem modelul respectiv de verighete. Au spus ca verighetele vor sosi la sfarsitul saptamanii viitoare, deci dupa aproximativ 6 saptamani de la data in care am facut comanda , si daca vrem sa le acceptam e ok , daca nu , avansul oricum nu il mai primim inapoi. Acest aspect, cu avansul , NU este afisat nicaieri la vedere in interiorul magazinului lor.

Noi consideram ca am fost inselati, tratati cu indiferenta si nu ni s-a respectat termenul de livrare (2-3 saptamani) trecut in chitanta stampilata de ei.

Noi inca asteptam comanda. Nu avem nici o garantie ca va sosi sau daca va sosi comanda corecta.

Am dori sa stim care ar fi recomandarea dvs. Reclamatie la OPC deja am facut, dar nu am primit inca nici un raspuns.

Am putea sesiza si politia in cazul in care ei insista ca nu ne vor returna avansul de bani? Si cum am putea sa o sesizam?

Multumesc
Cel mai recent răspuns: David & Zanescu S.C.P.A. , Avocat 00:51, 2 Iunie 2013
Va sugerez sa incercati si cu garda financiara. Insistati incontinuare si la OPC.Ca ultima varianta, pentru restituirea avansului, va puteti gandi si la un proces.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Anulare comanda bijuterii neconforme cu reclama RIonescu81 RIonescu81 Buna ziua ! Imi permit sa va deranjez cu o istorie si o intrebare. Am facut o comanda de verighete la un producator de bijuterii in urma cu cateva ... (vezi toată discuția)
Depășirea termenului de livrare a unei comenzi online sictinaa sictinaa Buna ziua! Am o nelămurire in legătura cu o comanda online (făcută de iubitul meu pe numele lui) pentru un colțar extensibil de pe site-ul acaju.ro. ... (vezi toată discuția)
Recuperare bani achitati pentru marfa care nu a fost livrata nici dupa 2 luni, termenul de livrare fiind 15 zile plita plita Bună ziua! Am o întrebare în legătură cu o comandă online pentru o plită de pe siteul “techstore.ro”. Comanda a fost plasată și achitată ... (vezi toată discuția)