avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 461 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Produs eronat si defect. Obligat sa platesc curierul
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Produs eronat si defect. Obligat sa platesc curierul

Am cumparat de pe siteul Pc Garage un laptop. Produsul primit nu era acelasi cu cel de pe site nici cel de pe factura.Mai presus de asta,avea tastatura stricata.Deci un produs eronat si defect.
A doua zi ,mai exact pe data de 18.12.2014 am depus produsul la curier ca sa fie returnat celor de la PC Garage. pe siteul lor am completat o cere de returnare a banilor in contul bancar specificat de mine.Asta tot in cursul zilei de ieri.
Laptopul a ajuns la ei la sediu astazi.
Mi-au trimis un mail prin care au comunicat ca produsul nu era eronat. Era exact cel de pe factura.Cea ce clar este o minciuna.
Tot in acel mail ei au spus ca taxele de curier sunt suportate integral de mine.Din partea lor totul a fost corect,eu sunt cel care are o problema.Ei se angajau sa plateasca curierul doar in cazul in care produsul ar fi fost livrat eronat si era vina lor.
Banii din cate am inteles imi vor fi returnati,nu stiu cand....si aici daca sunteti in cunostina de cauza va rog sa-mi spuneti cam cat dureraza in mod normal sa se faca varsarea banilor in contul bancar ? Cam cate zile lucratoare din experienta dumneavoastra ? Daca se intarzie cu plata(asa cum imi imaginez) mai am vreo sansa sa imi vad banii anul acesta?
Ce as putea face? Unde sa ma duc sa-i relcam daca depasesc un anume numar de zile cu plata indivizii de la PC Garage ?
Mentionez faptul ca tastaura era stricata,dar dumnealor NU au tinut sa zica nimic.Deci produsul tot stricat ramane,dar ei in continuare refuza sa isi asume vina si sa plateasca curierul.
Ce este de facut ? Ma gandesc eu ca ma aflu in situatia \"cuvantul meu contra cuvantului lor\",astfel pentru mine nu exista o sansa de castig.Dar lectia imi este invatata.
Ce ma sfatuiti sa fac pe viitor,daca o sa mai ma lovesc de astfel de probleme ? Sa ma duc cu produsul si cu factura in mana direct la OPC? Ar fi putut in acest caz sa imi fie de ajutor Protectia Consumatorilor ?
Eu am fost naiv si am avut incredere in PC Garage.Am crezut ca o sa isi asume vina,si o sa fie cinstiti.
Ultima modificare: Vineri, 19 Decembrie 2014
catalinrcd, utilizator
Cel mai recent răspuns: Ares-3 , moderator 11:00, 21 Decembrie 2014
Banii din cate am inteles imi vor fi returnati,nu stiu cand....si aici daca sunteti in cunostina de cauza va rog sa-mi spuneti cam cat dureraza in mod normal sa se faca varsarea banilor in contul bancar ?

14 zile calendaristice, acesta este termenul stabilit de OUG 34/2014.

Pacat ca nu ati facut ceva fotografii cu care sa demonstrati ca ati primit altceva decat ati comandat, de ex. coperta manualului de utilizare. De ce nu ati cerut inlocuirea produsului pe motiv ca tastatura e defecta? Cred ca nu e tarziu nici acum. A doua oara cred ca veti primi ce ati comandat, nu prea fac astfel de greseli.

PS: Din proprie experienta va spun sa fiti atent la ce va scriu referitor la contul in care vor vira banii, propunerea este posibil sa fie virarea in contul dvs. de cumparator de pe PC Garage ca sa ii folositi pentru o cumparatura ulterioara. Daca nu vreti asta trebuie sa specificati ca ii doriti in contul dvs. de la banca.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Bună ziua. va rog sa ma ajutați. dacă am comandat un produs ... Anamaria16 Anamaria16 Bună ziua. Va rog sa ma ajutați. Dacă am comandat un produs online de pe Souqeshop, iar produsul a venit deteriorat sunt obligata sa plătesc returul? Vreau ... (vezi toată discuția)
Ce pot sa fac daca emag trece de perioada de 15 zile de service? ... Ein5 Ein5 Ce pot sa fac daca emag trece de perioada de 15 zile de service? La inceputul lunii octombrie am cumparat un laptop resigilat de pe emag. L-am primit cu ... (vezi toată discuția)
Bună seara, săptămâna trecută am trimis la depanero un laptop ... Bulents Bulents Bună seara, săptămâna trecută am trimis la depanero un laptop care ,,bâzâia.,, si se încălzea, pe 13 iunie a ajuns în service laptopul, pe 16 iunie ... (vezi toată discuția)