avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 469 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... lnstituirea tutelei
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

lnstituirea tutelei

Buna seara,

As dori un sfat pentru rezolvarea urmatoarei probleme. Tatal meu a decedat acum un an, iar in apartamentul in care locuia a ramas bunicul meu (pe numele caruia se afla apartamentul). Problema este urmatoarea: am stabilit de comun acord cu fosta sotie a tatalui meu si cu sora sa ( a bunicului) ca bunicul va ramane in apartament, iar de el va avea grija o femeie. Precizez ca bunicul nu vede si nu înțelege ce i se spune si nu are niciun certificat medical care sa ateste acest lucru. Eu sunt singurul mostenitor legal al bunicului. Cum le pot impiedica pe aceste femei sa nu imi ia apartamentul si in acelasi timp sa ma conving ca bunicul va fi tratat in mod corespunzător? De asemenea precizez ca sunt studenta si nu locuiesc in acel oraș. Va mulțumesc anticipat.
P.s. "instituirea curatelei:
Ultima modificare: Luni, 22 Decembrie 2014
anamaria67, utilizator
Cel mai recent răspuns: im82 , utilizator 11:51, 26 Decembrie 2014
Eu sunt singurul mostenitor legal al bunicului

Veti fi mostenitoarea bunicului dupa decesul acestuia si veti dezbate mostenirea dupa acesta. Nu au cum sa va ia apartamentul.
Daca dvs sunteti cea care platiti salariul femeii, dansa va spune dvs ce face bunicul. Apoi , il puteti vizita, chiar daca o faceti la cateva luni, va puteti da seama de cum satu lucrurile.
Nu inteleg de ce trebuia sa stabiliti cu aceste femei ce faceti cu bunicul, puteati sa va sfatuiti cu matusa , dar nu inteleg de ce cu fosta sotie a tatalui dvs, aveti o relatie apropiata ?
Fosta sotie sau sotie supravietuitoare ?