avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 929 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Lovire persoane
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Lovire persoane

Buna ziua , o sa expun problema pe scurt si doresc sa primesc un sfat !

Sunt baiat , am 20 de ani si sunt student . Eram intr-o seara intr-un club , am intrat intr-o disputa verbala cu un alt baiat , iar dupa un schimb de replici i-am dat o sticla in cap respectivului . Camerele in club au inregistrat momentul . A doua zi am vorbit cu baiatul lovit si ne-am inteles la plata de catre mine catre el a unei sume de bani pentru ca el sa nu se duca la politie .

Ceea ce ma intereseaza pe mine este daca se poate face vreun act ceva , care sa il puna in imposibilitatea de a se duce la politie dupa ce ii dau banii . Ma tem de situatia in care in prima faza mi-ar lua banii , apoi s-ar duce si la politie .
Multumesc anticipat !
Mergeti la un mediator sa incheiati un acord de mediere in care sa stipulati intelegerea dvs.
Puteti merge la mediator sau la avocat.
De principiu, nu exista nicio deosebire in acest caz.
Actul scris are aceeasi valoare daca va intelegeti inainte de sesizarea organului de politie.

Referitor la club poate exista o alta infractiune si faptul ca rezolvati cu baiatul sa nu va ajute.
Adica sa existe o alta infractiune si clubul sa faca plangere penala.
Articolul 69 din Legea nr.192/2006, prevede:
(1)In cazul in care procedura de mediere se desfasoara inaintea inceperii procesului penal si aceasta se inchide prin impacarea partilor, persoana vatamata nu mai poate sesiza, pentru aceeasi fapta, organul de urmarire penala sau, dupa caz, instanta de judecata .

Astfel ca daca ajungeti la o intelegere cu partea vatamata, nu trebuie sa va mai temeti ca aceasta va depune o plangere penala, careia i se va da si curs de catre organele abilitate.
Art. 69 a fost modificat prin LEGEA Nr. 255/2013 incepand cu data de 01.02.2014.