Ma puteti ajuta, va rog, cu urmatoarea informatie:
in cazul unui accident de munca, ce documente privind cercetarea evenimentului trebuie inmanate/ trimise si angajatului implicat in accidentul de munca?
Intreg dosarul, inclusiv anexele? FIAM-ul?
Problema e ca, angajatului nu i s-a solicitat nici o declaratie cu privire la accident, dar in procesul verbal privind cercetarea, angajatorul declara, in mod ciudat, ca angajatul a refuzat sa dea orice „declaratie in scris”, comisiei de cercetare... desi, angajatului nu i s-a solicitat nici o declaratie (desi acesta solicita angajatoului de 8 luni sa cerceteze si sa declare evenimentul)...
Deci, intrebarea e: documentele care trebuie sa ajunga la angajat sunt doar PV de cercetare si FIAM-ul sau intreg dosarul, inclusiv anexele...?
Pot contesta continutul cercetarii, respectiv, cel putin aspectul ciudat mentionat mai sus privind „refuzul de a comunica in scris”...
Accident de munca
sinteanoana
Buna ziua, sotul meu lucreaza la o firma unde se asambleza tractoare si a avut un accident de munca luna trecuta, i-a cazut un sasiu de tractor pe un picior ... (vezi toată discuția)