Buna ziua!
Am avut un SRL la care tineam contabilitatea, bineinteles, in partida dubla.
In a doua jumatate a anului 2014, am infiintat un PFA, pentru care am inceput sa cumpar documente aferente contabilitatii in partida simpla.
Pentru acest an, am citit ca pt PFA se poate opta sa-si tina contabilitatea in partida dubla.
Intrebare pentru doamnele sau domnii care cunosc ambele tipuri de contabilitate:
cum este mai indicat sa tin contabilitatea pe PFA?
Am programul de contabilitate in partida dubla pe calculator, insa nu stiu daca noul proiect referitor la contabilitatea in partida simpla nu inlesneste lucrurile de asa maniera incat este mai avantajos sa nu i-au in calcul acel program pe calculator?
Cine este in cunostinta de cauza, va rog sa imi spuneti o opinie.
Am citit ca pt PFA se face contabilitate dubla pana la nivel de balanta. Fara bilant.
In situatia in care voi fi angajata la propriul meu PFA si voi avea contabilitate simpla, nu mai fac declaratii?
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.