Buna ziua!
Am cumparat o pereche de pantofi samabata, iar duminica am observat ca au un defect si ii-am dus la magazin. Au zis ca vor fi trimisi la constatare si ma vor suna. Luni am primit telefon de la magazin sa vin sa imi iau pantofii deoarece managerul a zis ca nu se poate face nimic pentru ca tapla este consumabilla. Angajatele care m-au contactat mi-au zis ca au fost certate pentru ca au peimit produsul pentru a-l trimite spre constantare. Am cerut sa vorbesc cu acest manager sau cu cineva dar toti refuza.
As dori sa stiu daca se poate face ceva in legatura cu aceasta problema.
Explicatia primita de dvs nu o consider corecta. Chiar daca talpa ar fi consumabil acesta nu se consuma peste noapte. Discutati de pe o pozitie hotarata notificand faptul ca ori se rezolva amiabil in cel mai scurt timp ori se rezolva prin protectia consumatorului.
Multumesc de raspuns. Din pacate, nu am cu cine sa vorbesc. Managerul refuza total sa fie contactat sau sa imi ofere datele de contact ale altcuiva. Din cate stiam , si consumabilele (incarcatoare, casti) au termen de garantie. Mai mic, dar au.
Daca defectul este vizibil, evident etc. reclamati-i la ANPC, cum adica talpa este consumabila? Ca doar n-ati dansat de sambata pana duminica moonwalk ca Michael Jackson :)
Garantia pentru incaltaminte nu este prevazuta in mod expres insa comerciantul nu este absolvit de raspundere daca vinde produse slabe calitativ. Trebuie sa aiba la produse certificat de conformitate.
Firmele de renume acorda garantii chiar si mai mari de 2 ani (cu respectarea conditiilor de intretinere, desigur).