timtexcompany a scris:
M-am angajat de curand in postul de Inspector Resurse umane si deja am o problema - un angajat ce lucreaza de 8 luni adica din data de 01.10.2008 doreste o copie a contractului de munca, dar ulterior am descoperit ca fostul inspector de resurse umane ( care a decedat de curand) a ,,uitat sa-i incheie un CIM" .Cum trebuie sa procedez intr-un asemenea
1.Convocati angajatorul si angajatul, explicati care este realitatea, fara ocolisuri.
2. Daca angajatorul cunoaste situatia, trebuie intrebat angajatul ce pretentii are si daca accepta inchierea CIM in momentul de fata (pentru perioada anterioara sunteti in cupla si angajatul poate la orice ora sa depuna petitie la ITM)
3. Cautati sa rezolvati pe cale amiabila, culpa este comuna, angajator si fostul inspector r u.
4. Cand ati preluat documentele aferente comp. r.u. cum ati facut ? Banuiesc ca aveti un proces verbal de predare-primire ?