avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1065 soluții astăzi

Joi, 6 februarie, are loc evenimentul: AI Act: De la reglementare la implementare - Ghid practic de conformare pentru companii. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... ajutor!!
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

ajutor!!

Buna seara,

Am si eu cateva nelamuriri pe care le voi relata mai jos:
-sunt angajata la o firma din 15.10.2012 cu contract de 4 ore(lucram 8 ore) si sunt insarcinata in 8 saptamani(sarcina cu risc).
-firma unde lucrez eu este un laborator de tehnica dentara in care am ramas doar eu angajata
-ceilalti angajati care au avut contract pe 2 si 4 ore(lucrau 12-14 ore) au fost obligati de patron sa isi dea demisia.
-eu momentan sunt in concediu medical,am trimis firmei un plic cu confirmare de primire care contine scrisoare de la medicul de familie si cere tip anuntand de sarcina cu risc,
-am incercat sa intru in somaj dar mi sa spusde acolo ca nu beneficiez nici de somaj si nici de indemnizatie deoarece sunt 2 luni in anul 2013 si 2 luni in anul 2014 care nu au orele intregi care trebuiau lucrate(asta din vina si greseala angajatorului)
-eu inca sunt din data de 08.01.2015 in concediu medical
pe care nu vor sa il plateasca(mi sa confirmat verbal) dar cei de la firma mi-au propus sa semnez demisia ca sa poata inchide firma si sa imi faca contract pe 8 ore la cabinetul medical care il mai detin ca sa pot lua somaj(nu am fost de acord pentru ca nu am incredere in iei si din moment ce imi dau demisia sunt si zile intrerupte)
-daca firma va fi declarata in faliment sau o lichideaza cu mine ce se va intampla fiind in medical sarcina cu risc si au fost instiintati in scris)
-ce ma sfatuiti sa fac in aceste conditii?
-banii pe medical cum ii pot recupara? exista sanse?
-fiind studenta la sc postliceala cursuri zi voi putea lua indemnizatie pt crestere copil?
-cum procedez?

multumesc!