avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 567 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... vechime si CCC
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

vechime si CCC

Buna ziua!sunt profesor suplinitor si am contract de munca pe perioada determinata din 11 noiembrie 2013-30 august 2014.De la sfarsitul lunii septembrie am din nou contract pana 31 august 2015.
Sunt insarcinata si ar trebui sa nasc la sfarsitul lunii august,intrebarea mea este daca am avut acasta intrerupete intre cele perioade de contract voi putea sa beneficiez de ccc??
Ultima modificare: Joi, 15 Ianuarie 2015
dulcinia, utilizator
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 16:41, 15 Ianuarie 2015
Daca data nasterii este in luna august 2015, atunci perioada eligibila pentru CCC este septembrie 2014 - august 2015.

In acest caz, veti putea sa beneficiati de cc, avand in vedere cele mentionate de dvs in mesajul initial.
Data exacata a contr este de 22 sept 2014-31aug.2015,11 luni,si astfel am dreptul?
OUG nr. 111/2010 privind concediul şi indemnizaţia lunară pentru creşterea copiilor
art. 4
(1) În calculul celor 12 luni prevăzute la art. 2 alin. (1) se includ şi fracţiunile de lună în care s-au realizat venituri supuse impozitului, precum şi cele în care solicitanţii s-au aflat în situaţiile prevăzute la art. 2 alin. (5) şi (6), considerate lună întreagă.

(2) Prin fracţiune de lună se înţelege efectuarea a cel puţin jumătate din zilele lucrătoare din acea lună în care persoana îndreptăţită a realizat venituri supuse impozitului ori s-a aflat în una sau mai multe dintre situaţiile prevăzute la art. 2 alin. (5) şi (6).

(3) Prin excepţie, se acceptă ca de cel mult 3 ori fracţiunea de lună să fie constituită dintr-un număr mai mic de zile lucrătoare decât cel prevăzut la alin. (2).