Buna ziua, mi-au fost montate gresit geamurile termopan, adica la montaj s-a rupt rama, la usa cand a gauti rama s-a rupt bucata din ea...etc . Eu le-am trimis o notificare cu nemultumirile mele printre care si faptul ca au depasit termenul de executie . Doresc sa reziliez contractul cu ei , dar in cazul in care ei ma dau in judecata (ca eu bineinteles nu mai vreau sa le platesc restul banilo- pot sa-si ia geamurile inapoi si sa imi dea banii) peste cativa ani, eu nu ar trebui sa caut acum un expert sa fotografieze si sa demonstreze in acest moment ca starea geamurilor este defectuoasa? Deoarece eu nu pot sa stau cu geamurile fara sa le folosesc cativa ani , eu trebuie sa le repar sa le pot folosi, iar in momentul cand ei ma dau in judecata nu mai pot sa arat starea geamurilor de acum.
Va multumesc!
sa respecte prevederile contractuale, de obicei in contracte se trece adresa la care se comunica inscrisurile.
transmiteti notificarile scris, la adresa prevazuta in contract.
Faceti niste poze (in mai multe exemplare) care va pot fi utile, ulterior, la Protectia consumatorului si daca veti deschide o actiune in instanta.
Studiati cu atentie contractul incheiat cu firma respectiva si in special capitolul de garantii. Faceti copii dupa aceste documente si dupa facturi/ chitante, certificate de garantie date de catre firma pentru lucrare, PV de receptie lucrari (semnat si de dvs.?!) si legalizati-le la un notar.
Faceti o sesizare scrisa, cu nr. de inregistrare/ data la Protectia consumatorului. Anexati 1 exemplar din poze si documente.
Daca nu se rezolva amiabil sau prin Protectia consumatorului, deschideti actiune in instanta impotriva firmei si cereti inlocuirea termopanelor pe cheltuiala firmei plus daune materiale si daune morale.