Joi, 6 februarie, are loc evenimentul: AI Act: De la reglementare la implementare - Ghid practic de conformare pentru companii. Participă →
Buna seara,
Am si eu nevoie de ajutor intr-o problema: mama are un AF pe care nu mai lucreaza de ceva timp si care a fost platit la zi (din punct de vedere al impozitelor si penalitatilor) pana in octombrie 2008,autorizatia am piredut-o,ce este de facut acum? Trebuie declarata pierduta autorizatia si declarata nula,si abia apoi inchisa,si unde anume trebuie mers si care sunt pasii pentru a-l inchide?
Iar referitor la legea intrata in vigoare anul acesta pentru cei 500 euro impozit pentru firme fara activitate se incadreaza si acest AF?
Astept raspuns urgent si va multumesc anticipat!
Multumesc frumos,insa autorizatia am pierdut-o,de altfel nu mai avem nici un document,decat cele doveditoare platii impozitelor.
Trebuie declarata pierduta?si apoi merg conform indrumarilor dumneavoastra?
Multumesc,
Nu mai avem nici un document datorita unor imprejurari nefavorabile,
De la primarie pot scoate un duplicat dupa aceasta autorizatie?
Iar CUI-ul cat de necesar imi este pentru inchidere? trebuie sa il declar si pe acesta pierdut?