nicu_luciana a scris:
Am ratacit sau pierdut cerificatele constatatoare a doua puncte de lucru, stie cineva ce se intampla in cazul acesta? Mentionez ca cele doua puncte de lucru sunt in curs de desfiintare , am facut demersurile necesare in sensul asta si mi se cer aceste certificate in original. Cum procedez daca nu le mai am?
Multumiri anticipate pt raspuns!
Actele necesare pentru depunerea cererii de eliberare duplicat pentru certificatele de inregistrare/contatatoare sunt:
- Cerere de eliberare duplicat - cererea sa fie completata cu toate datele de identificare ale administratorului - prin imputernicit cand este cazul;
- Ziarul (in original) cu anuntul pierderii actelor. Anuntul trebuie sa cuprinda denumirea societatii, sediul social, numarul de inmatriculare in registrul comertului, CUI, felul certificatului de inregistrare, constatator pentru sediu sau punct de lucru (se precizeaza adresa punctului de lucru) actele trebule declarate nule;
- Delegatia pentru depunerea si ridicarea duplicatului data si semnata de administrator;
- Taxa de 10 Iei (urgenta 50%);
- Copie Cl pentru deponent
Nu se primesc cereri cu anuntul in care apare: “pierdut certificat de inmatriculare”!