Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Am si eu nevoie de ajutor intr-o problema: mama are un AF pe care nu mai lucreaza de ceva timp si care a fost platit la zi (din punct de vedere al impozitelor si penalitatilor) pana in octombrie 2008,autorizatia am piredut-o,ce este de facut acum? Trebuie declarata pierduta autorizatia si declarata nula,si abia apoi inchisa,si unde anume trebuie mers si care sunt pasii pentru a-l inchide?
Iar referitor la legea intrata in vigoare anul acesta pentru cei 500 euro impozit pentru firme fara activitate se incadreaza si acest AF?
Copia dupa autorizatia de functionare se obtine de la Registrul Comertului, nu de la Primarie.
S-a schimbat legea.
Mergi la Registrul Comertului si vei obtine toate documentele pe care le doresti.
Faptul ca ai pierdut autorizatia si certificatul de inmatriculare nu inseamna ca nu mai platesti taxe conform declaratie estimative pe care ai depus-o la inceperea activitatii sau la inceperea anului.
Trebuie sa declari nule actele pierdute intr-un ziar national apoi sa platesti niste taxe la ORC si iti vor da duplicate originale.
Asta-i tot. Vei vedea ca e foarte simplu si rapid.
Iti recomand sa mergi la ORC mai intii ca sa iti dea datele din autorizatie si certificat ... ca sa poti da anuntul la ziar.
In primul rand Dmv nu intrati sub incidenta platii impozitului forfetar .
In al doilea rand faceti demersul la ORC m dupa cum v-a precizat si Dl avocat Alberto Kurtyan
Mult succes,