avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 596 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Impozit pe venit, ... Impozit arenda
Discuție deschisă în Fiscalitate - Impozit pe venit, CAS, CASS

Impozit arenda

Lucrez ca persoana fizica o suprafata mica de pamant [circa 50 ha]in arenda si am declarat conform legii la inceputul anului suprafata lucrata si am fost impozitat dupa norma de venit.Am platit la termen totul.Se mai plateste impozit pe arenda data oamenilor?Citind codul fiscal art 71-74 am inteles ca persoanele care se impoziteaza dupa norma de venit nu mai da alt impozit .,Este corect?
Multumesc pentru amabilitate.
Cel mai recent răspuns: androceul1948 , utilizator 09:37, 19 Ianuarie 2015
Da, veti retine si plati la stat impozitul pe venitul din arenda si contributia la sanatate pentru proprietarii terenurilor pe care le exploatati.
Persoana fizica cu impozit pe norma de venit plateste impozit practic si pentru arenda care este considerata venit Eu cred ca este normal sa platesti impozit pe arenda atunci cand se calculeaza venitul la hectar pe baza de cheltuieli si venituri deci apare arenda la cheltuieli o scazi si este normal sa platesti impozit la ea Va rog sa-mi spuneti unde apare in codul fiscal obligativitatea platii arendei la persoanele care dau impozit la norma de venit In codul fiscal art 71-74 spune clar ca acest impozit platit[pe norma de venit .]este cel final
Multumesc1
Deci platesc 21,5%din venitul dat arendatorului indifent de forma de oraganizare
venitul din arenda calculat astfel pt 1 ha
700kg grau x0.6 lei =420lei Deducere 25% din 420 lei =105lei
venit baza de calcul 420lei -105 lei =315 lei
315 lei x 21,5% =67.7 lei impozit si asigurare sanatate virare la stat ,corect?
Da, e corect calculul.