buna seara.
am achizitionat canapea extensibila care, dupa aprox. 6 luni de la achizitie a necesitat reparatii in garantie pt ca s-a deformat salteaua.Rezolvare in aprox14 zile.dupa inca 8 luni, iarasi s-a deformat salteaua, iarasi a fost reparata, dar numai partial, si am retrimis canapeaua pentru aducerea ei la conformitate. dupa numai 3 saptamani, am constatat iarasi deformarea saltelei, iar producatorul a constatat ca intr-adevar si a 3-a oara salteaua s-a deformat, facand aproape imposibila utilizarea acestei canapele. Pot solicita vanzatorului/producatorului restituirea sumei achitate? in nici 15 luni sa fie efectuata aceeasi reparatie de 3 ori, este un mare semn de intrebare privind calitatea materialelor utilizate.
multumesc pentru raspuns.
Incercati, poate e firma serioasa si tine la imagine. Legal nu aveti sustinere, obligatia lor e sa aduca produsul la conformitate ori de cate ori apare o problema in timpul periodei de garantie si au respectat-o.
Poate n-ar fi rau sa luati in calcul schimbarea cu alta canapea, mai scumpa deci teoretic mai buna decat asta pe care o aveti. Achitarea unei diferente de pret inseamna ca ati cumparat un produs nou, deci incepe o noua perioada de garantie.