Buna ziua
Am cunparat un telefon si in trei luni s-a defectat de doua ori. Daca asa functioneaza nou fiind ma intreb dupa un an cum va functiona. Oare as putea sa oblig firma care mi l-a vandut sa mi-l schimbe cu un alt model?
Buna ziua.
Depinde ce este stipulat in contractul de vanzare-cumparare.De regula daca se defecteaza de trei ori sunt obligati sa-l schimbe.Cititi contractul.
Din pacate numarul de defectiuni/reparatii dupa care apare obligatia de schimbare nu apare niciunde in legislatie insa conteaza cand o eventuala reclamatie e analizata de ANPC. Doua probleme in 3 luni sunt cam mult.
Daca apare din nou o defectiune solicitati vanzatorului inlocuirea produsului pentru lipsa de conformitate, negociati, poate obtineti inlocuirea. Daca service-ul remediaza problema nu sunt obligati sa vi-l schimbe. Doar cand cei din service dau negatie de reparare au aceasta obligatie.
Conteaza si timpul cat ati ramas fara telefon. Verificati sa fie completat corect certificatul de garantie cu perioadele cat a fost in service (eu am avut o problema asemanatoare si au vrut sa ma pacaleasca, au scris mai putin la durata reparatiei si nu au completat corect motivul trimiterii in service); daca se intampla din nou in curand faceti reclamatie la ANPC si atasati copie dupa certificat ca sa se vada ca nu v-ati prea putut folosi de el.
Multumesc mult pentru sfaturi. Cred ca daca se mai defecteaza odata o sa-i reclam la OPC. Sper sa-l repare bine de aceasta data sa nu fiu nevoit sa ajungem aici, pentru ca modelul imi place, insa nu as vrea sa stea mai mult prin service-uri decat sa-l foloesc.
Reparatie telefon
xp-kry
In data de 26.04.2016 am achizitionat un telefon iPHONE de la Vodafone. In data de 05.01.2018 l-am trimis in service ( Regenersis ) pentru ca se defectase . ... (vezi toată discuția)