am auzit astazi la doi colegi ca a fost o ordonanta undeva in decembrie iar registrele ce le-am cumparat in urma pentru a ne tine contabiliatea nu mai sun valabile ci trebuie un nou registru jurnal care costa 100 lei de la finante. stiti cumva daca este adevarat? ziceau ca pana acum doar srl-urile trebuiau sa aiba acest resgitru jurnal.
Cele doua registre procurate deja,cel de incasari si plati + inventar,se vor utiliza in continuare si in anul 2015. In plus de acestea va mai fi necesar un "registru de evidenta fiscala"(prevazut de OUG nr.80/2014)modelul si continutul acestuia urmand a fi aprobat prin ordin al MFP,cam pana la data de 10.02.2015.
Multumesc mult pentru raspuns,
deci va trebuie sa-l achizitionez imediat ce va fi adoptat. Stiti cumva de unde se va achizitiona? Anaf sau tot la fel ca si celelalte registre?
Nu chiar imediat. Aveti tot timpul pentru a-l completa cu operatiunile inceputului de an 2015. Cred ca acest registru se va achizitiona de la Administratia judeteana a finantelor publice,la fel ca si cel utilizat pentru calculul impozitului pe profit.
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.