Am o intrebare legat de care ar fi o repartizare cat mai eficienta din punct de vedere al costurilor pentru ture de soferi care sa lucreze pe un autovehicul care functioneaza practic non stop.
Societatea va opera cu autovehicule care vor fi "disponibile pentru client" non stop, 24/7. Este similar unei companii de taximetrie sa spun asa, dar modelul este complet diferit.
Practic, compania vrea sa mentina masina disponibila 24/7 dar soferul nu va conduce efectiv 24/7 ci in functie de "comenzi" sa spunem asa.
Pana in momentul de fata, respectand legea si totodata bunul simt, am gasit cea mai buna varianta in ture de 12 ore cu 24 de ore pauza dar asta ar implica 3 soferi iar sporul de noapte este destul de mare.
Exista vre-o alta varianta? Poate una in care sa lucreze doar 2 soferi? Sunt curios cum se intampla in companiile efective de taximetrie, daca stie cineva. Cum sunt impartite turele?
Intrare in concediu
ovidiu2406
in conditiile in care se lucreaza dupa programul 12 ore de zi cu 24 ore liber, 12 ore noapte cu 48 ore liber si iesi practic din tura de noapte deci ai avea 48 ... (vezi toată discuția)