avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 571 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Garantie televizor
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Garantie televizor

Buna ziua,
Am cumparat un televizor led de la un hipermarket din bucuresti.Dupa 7 luni de la cumparare au aparut niste pete pe ecran,l-am dus la magazin pentru a il repara si in 15 zile calendaristice nu ne-au dat niciun raspuns.Cum putem proceda sa ne recuperam contravaloarea lui?Multumesc mult
Cel mai recent răspuns: Ares-3 , moderator 08:38, 28 Ianuarie 2015
Trebuie sa parcurgeti o procedura legal prevazuta,sa obtineti negatie de la unitatea service
Si in cazul in care cei de la service il repara in mai mult de 15 zile calendaristice,legea 449/2003 spune ca nu se poate depasi aceasta perioada...cum se procedeaza in aceasta situatie?
Faceti o notificare catre magazin (am inteles ca la ei ati predat TV-ul).
Scrieti ca durata reparatiei a depasit termenul prevazut la Art. 11 art. 4 din Legea 449/2003, respectiv 15 zile calendaristice (asta ii va impresiona, zic eu :) ) prin urmare solicitati inlocuirea produsului cu unul identic sau restituirea pretului. Banuiesc ca puteti face dovada datei predarii.
Incercati sa obtineti un numar de inregistrare pe notificare, cautati seful de magazin sau pe cineva care poate prelua notificarea oficial, o sa aveti nevoie de asta la o eventuala reclamatie.

Nu puteti cere acum sa vi se dea banii inapoi pentru obligatiile lor sunt, in aceasta ordine:
- reparatia
- inlocuirea cu un produs identic daca reparatia nu este posibila
- inlocuirea (cu acordul clientului) cu unul similar dar cu valoare diferita
- restituirea pretului.

Daca nu rezolvati nimic reveniti.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Legea 449/2003 IulianManolache IulianManolache Buna ziua! Am contactat telefonic în data de 14 august reprezentatii magazinului Altex, de la care am achizitionat anul trecut un laptop, in vederea ... (vezi toată discuția)
Produs in garantie trimis la reparatie VioletaAny VioletaAny Buna seara, Am un produs care este in garantie si a fost trimis pentru reparatie. De la bun inceput mi s-a spus ca nu se stie cat va dura reparatia (piesa ... (vezi toată discuția)
Problema garantie la un acvariu andreeadodea andreeadodea Buna ziua! Va scriu deoarece ma aflu intr-o situatie deja neplacuta in legatura cu un produs defect in perioada garantiei... Si anume: In martie 2012 am ... (vezi toată discuția)