Buna ziua,
Am cumparat un televizor led de la un hipermarket din bucuresti.Dupa 7 luni de la cumparare au aparut niste pete pe ecran,l-am dus la magazin pentru a il repara si in 15 zile calendaristice nu ne-au dat niciun raspuns.Cum putem proceda sa ne recuperam contravaloarea lui?Multumesc mult
Si in cazul in care cei de la service il repara in mai mult de 15 zile calendaristice,legea 449/2003 spune ca nu se poate depasi aceasta perioada...cum se procedeaza in aceasta situatie?
Faceti o notificare catre magazin (am inteles ca la ei ati predat TV-ul).
Scrieti ca durata reparatiei a depasit termenul prevazut la Art. 11 art. 4 din Legea 449/2003, respectiv 15 zile calendaristice (asta ii va impresiona, zic eu :) ) prin urmare solicitati inlocuirea produsului cu unul identic sau restituirea pretului. Banuiesc ca puteti face dovada datei predarii.
Incercati sa obtineti un numar de inregistrare pe notificare, cautati seful de magazin sau pe cineva care poate prelua notificarea oficial, o sa aveti nevoie de asta la o eventuala reclamatie.
Nu puteti cere acum sa vi se dea banii inapoi pentru obligatiile lor sunt, in aceasta ordine:
- reparatia
- inlocuirea cu un produs identic daca reparatia nu este posibila
- inlocuirea (cu acordul clientului) cu unul similar dar cu valoare diferita
- restituirea pretului.