avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 901 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Se deconteaza sau nu transportul la si de la locul de ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Se deconteaza sau nu transportul la si de la locul de munca in cadrul M.A.I.?

buna ziua
sunt Daniel si lucrez ca subofiter in cadrul I.G.S.U. (pompier)
locuiesc in Caracal-OLT si lucrez in Bucuresti
nu am fost detasat ,ci aici am fost angajat in baza unui concurs dat.
va rog, daca puteti sa-mi raspundeti la urmatoarea intrebare, multumesc anticipat

se deconteaza sau nu transportul la si de la locul de munca ?

``Ordin nr. 51 din 07/04/2014
Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 269 din 11/04/2014
Ordinul nr. 51/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice privind decontarea cheltuielilor de transport în unele situaţii în care cadrele militare, poliţiştii şi personalul civil se deplasează la şi de la locul de muncă.``

``... am facut chiar si raport pe baza ordinului nr 51/2014, insa cand am mers cu el spre a fi inregistrat nici nu au vrut sa auda motivand ca in respectivul ordin se face referire la unitatile izolate (vezi art.1 alin.a), ori la noi in judet nu exista nici o unitate izolata conform ordinului ministrului. cand le-am facut referire la art.1 alin.c mi-au zis ca acolo se face referire strict la politisti (conf HG 1292/2003). daca stie cineva mai bine cum ar trebui procedat, cei de la financiar lasa impresia ca pur si simplu nu vor si gata sa plateasca naveta...``
Ultima modificare: Joi, 29 Ianuarie 2015
danyfear, utilizator

Alte discuții în legătură

Decontare transport militari jony98 jony98 Sunt cadru militar al MAI. In anul 2009 m-am mutat la cerere la o subunitate aflata la 17km de loc. de domiciliu deoarece in urma problemelor bugetare din acea ... (vezi toată discuția)