Buna ziua,
Va deranjez cu o mica problema sper ca cineva sa ma poata indruma.
In urma cu ceva luni mai precis martie 2014, primesc o scrisoare de la eos conform careia am de plata suma de 190 de lei o creanta cedata de orange catre ei cu privire la un abonament neachitat. Surprins de scrisoarea respectiva nestiind sa fi avut vreun abonament la orange, pun mana pe telefon si sun la eos sa aflu mai multe informatii pentru a ma edifica . In discutia mea cu reprezentantul eosksi aflu ca in 2006 orange a vandut catre ei o datorie pe care eu am avuto catre orange reprezentand probabil vreun abonament neachitat. Eu atunci am spus ca nu prea am cunostinta de asta in fine si ca doresc sa mi se trimita pe email dosarul respectiv cu privire la creanta respectiva ca sa ma edific si dupa voi achita creanta respectiva. Timpul a trecut iar eu insa nu am primit nimic pe email, insa intre timp scrisori, mesaje din partea lor tot am primit.Vazand ca totusi nu am primit nimic si ei insista cu scrisorile sun la ei si spu ca sund dispus sa fac plata dar vreau sa primesc mai intai informatiile cerute anterior ca sa ma lamuresc.Reprezentantul de atunci a inceput intr-un ton rautacios sa imi spuna ca nu e datoria lor sa ma lamureasca pentru datoriile mele, si ca daca nu voi achita voi fi actionat in instanta, voi fi cautat pe acasa pe la vecini rude neamuri. Eu am spus ca e o suma mica si e pacat sa se faca atata tevatura ca voi plati doar sa ma lamuresc, insa nu am avut cu cine vorbi, inceput sa devina isterica.....Neavand un raspuns concludent de la ei, am hotarat sa ma adresez catre orange poate ei vor fi in masura sa ma lamureasca. Asa am aflat ca in data de 17.09 2004 au fost deschise doua abonamente pe numele meu , care ulterior au fost inchise dupa doar 3 zile, ciudat i s-a parut si consilierului orange si mi-a sugerat sa fac o cerere scrisa la care sa anexez si CI si sa cer o copie dupa contractele respective pentru ca el mai multe nu putea vedea in sistem , cererea respectiva fiind depusa in mai 2014 urmand ca in doua luni cel mult sa primesc raspuns. Timpul a trecut raspuns nu am primit si dupa 3 luni prin iulie sun la orange si mi se spune ca cererea mea este inca in curs de analizare fiind vorba de niste abonamente mai vechi.. In fine vine si 2015 noul an:frantic:, si primesc un telefon de la matusa mea ca iar am primit o scrisoare( banuaiam ca eos aproape uitasem de ei) usor dezamagit ca a venit 2015 si eu am intrat cu datorii. In fine hotarat sun la orange din nou trecusera suficente luni sa aflu ce se intampla. Dupa o rabdare de fier reusesc sa intru in legatura cu un consultatn orange, care mi-a spus ca el este consultant prepay si imi va face legatura la abonamente alta asteptare, reusesc sa iau legatura, ii explic ce si cum imi cerea numarul de abonament, i-am spus ca nu ii dau detalii despre mine cnp... reuseste sa ma identifice si aflu ca s-a dat o rezolutie pe 28 august 2014, atat pe email cat si la adresa din buletin. Cer informatii eu nu primisem nimic imi spune ca trebuie si el sa se lamureasca si revine cu un telefon in cateva minute. Minutele au trecut eu nu am primit nici un raspuns de la el. Vine sotia acasa pun mana pe telefonul ei si sun din nou( ea are telefonul de la firma abonament orange clienti business pro) raspunde un consilier orange imediat ii explic din nou ce si cum, si ma pune in hold pentru 5 minute cica pt clarificari. Revine si imi spune sa nu mai imi fac griji pentru ca orange a retras creanta si sa nu mai imi fac griji. Atunci eu am cerut lamuriri si mi-a spus ca tot ce imi poate spune este ca nu au fost indeplinite conditiile de abonare orange si mentru mai multe lamuriri sa fac din nou o cerere scrisa la orange, totusi i-am cerut sa imi trimita rezolutia pe email pe care o atasez
Ref.: FD/FR/
Data: 26/08/2014
Stimate Domnule ..........,
Vă mulţumim pentru sesizarea dumneavoastră din data de 13/08/2014
În urma analizării situaţiei prezentate, am constatat că la încheierea contractelor aferente numerelor de telefon 0740....... si 0744........ reclamate, cod abonat 0.........., nu au fost îndeplinite condiţiile generale de abonare în reţeaua Orange.
În momentul de faţă, de pe numerele de telefon reclamate nu se mai pot efectua convorbiri, abonamentele fiind închise.
Rămânem în continuare la dispoziţia dumneavoastră putând fi contactaţi prin Serviciul Clienţi – telefon 411 sau 021/203.30.30 de luni până vineri, între orele 9:00 şi 20:00, fax 021/203.37.51 sau 021/203.71.68.
Dupa discutia cu orange sun si la eosksi, si mi se spune sa nu imi mai fac griji deoarece creanta a fost retrasa. Eu atunci le-am replicat ca imaginea mea a fost prejudiciata din cauza lor, am primit scrisori, mesaje pe numarul sotiei care la momentul respectiv era prietena mea, amenintari cu instanta... insa ei mi-au inchis telefonul.
Acum intrebarea mea are rost sa ii actionez in instanta pe cei doi pentru momentele dificile prin care am trecut din cauza lor.
Sper sa imi cititi toata povestea.
Astept cu interes raspunsurile voastre
Cel mai recent răspuns:
Cristina Paisa , Avocat
19:09, 2 Februarie 2015