avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 815 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Impozite şi taxe locale scutire impozit persoana cu handicap mediu
Discuție deschisă în Impozite şi taxe locale

scutire impozit persoana cu handicap mediu

Buna, as avea o intrebare : momentan sunt incadrata in grad de handicap mediu (cod 2) adresa de domiciliu e pe adresa parintilor (nu sunt studenta, am 24 de ani), in noiembrie 2014 parintii mi-au cumparat un apartament intr-un bloc nou construit, iar acum in ianuarie am platit primul impozit pe apartamentul proprietate personala. Intrebarea mea este as avea dreptul la restituirea sumei de pe impozit si daca da ce trebuie sa fac ? multumesc .
Cel mai recent răspuns: ynocentta , utilizator 10:04, 1 Februarie 2015

Atentie sporita !
In conformitate cu disp L nr 448/2006

SECŢIUNEA a 7-a
Facilităţi
Art. 26
Persoanele cu handicap grav sau accentuat beneficiază de următoarele facilităţi fiscale:
a) abrogată;
b) scutire de la plata impozitului pe clădire şi teren;
c) scutire de la plata taxei asupra autoturismelor, motocicletelor cu ataş şi mototriciclurilor, adaptate handicapului;
d) scutire de la plata taxei pentru eliberarea autorizaţiei de funcţionare pentru activităţi economice şi viza anuală a acestora;
e) scutire de la plata taxei hoteliere.



Cum dvs precizati ca detineti decizie incadrare in grad mediu,nu va incadrati in categoria grav sau accentuat si nu beneficiati de scutirea de la plata impozit cladire/teren

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Scutire impozit pe cladiri pentru persoane cu handicap rcristea67 rcristea67 Buna ziua, Locuiesc cu parinti intr-un imobil la bloc, apartamentul este pe numele parintilor, eu sunt o persoana cu gradul de handicap grav, as dori va rog ... (vezi toată discuția)