cu respect, va rog spuneti-mi si mie exact ce documente imi trebuiesc pt a tine contabilitatea unui pfa M141 subventii guvernamentale UE-norma pe venit?ce mai trebuie afara de Registrul de incasari si plati ? cu ce cheltuieli /venituri incep in acest registru ? pot trece si platile efectuate catre registrul comertului cand am innfiintat pfa,sau plata proiectului? ce trebuie mai exact sa trec atat la incasari cat si la plati? multumesc frumos!
Vi se aplica prevederile din codul fiscal art. 49 Stabilirea venitului net anual pe baza normelor de venit
.....
(8) Contribuabilii care desfăşoară activităţi pentru care venitul net se determină pe bază de norme de venit au obligaţia să completeze numai partea referitoare la venituri din Registrul de evidenţă fiscală şi nu au obligaţii privind evidenţa contabilă.
Toate documentele de achizitii si plata pe pfa dar si de incasare venituri le indosariati si le pastrati.
In registrul jurnal de incasari si plati completati doar partea de incasari.
Registrul de care e vorba in articolul din codul fiscal inca nu a aparut pe piata.