Eu am un PFA in domeniul educațional și am contract de colaborare cu un centru after Scholl finanțat de către primărie . Astfel că eu prestez servicii centrului și primăria in urma unei facturi emise de mine îmi virează o sumă de bani in contul PFA ului . Vreau să știu cum îmi pot tine eu contabilitatea și ce anume îmi trebuie pentru a putea face acest lucru . Menționez că eu nu am cheltuieli decât de transport.
george-neagu
Moderator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Pentru dumneavoastra ceea ce incasati e venit pe care-l treceti in registrul jurnal de incasari si plati conform informatiilor din extrasul de cont si ceea ce platiti treceti in registrul jurnal de incasari si plati ca si cheltuiala deductibilla conform documentului doveditor al platii.
Daca anul 2020 a fost primul an de la infiintarea pfa, la inceput treceti in registrul jurnal de incasari si plati ca si cheltuiala deductibilla platile facute la infintarea pfa, la achizitionarea registrelor contabile.
Nu va grabiti sa treceti in acel registru informatiile, trecetil-e ordonat separat pe o coala de hartie in ordinea datei calendaristice pentru a nu fi nevoita sa stergeti si sa faceti apoi corecturi in registru.
Dupa ce ati grupat inregistrarile la venituri si separat la cheltuieli pentru fiecare luna din 2020, faceti cate un total lunar si la final, anual.
Toate actele contabile le arajati frumos intr-un dosar pe fiecare an. To aici, la final de an, completati si indosariati o pagina ca sa tina loc de regitrul de evidenta fiscala in care treceti calculele pentru completarea declaratiei unice de inchidere a anului 2020 .Trebuie sa le pastrat pentru un eventual control de la finante timp de 10 ani.
Registre pfa
Ofelia72
Bună dimineața. În 6 august am înființat un PFA. Am depus declarația unică, dar nu știu ce trebuie să fac în continuare în legătură cu ANAF-ul? ... (vezi toată discuția)