Bună dimineața. În 6 august am înființat un PFA. Am depus declarația unică, dar nu știu ce trebuie să fac în continuare în legătură cu ANAF-ul? (adică ce registre mai trebuie sa achiziționez). Trebuie să-mi fac stampila?
Nu va trebuie stampila.
Va cumparati cu factura pe pfa de la un centru de vanzare imprimate tipizate, cate un registru jurnal de incasari si plati si un registru inventar, un facturier si chtantier (daca activitatea nu impune casa de marcat).
In registrul jurnal de incasari si plati treceti suma de bani cu care imprumutati pfa la inceputul activitatii conform dispozitiei de incasare si toate cheltuielile pe care le-ati facut cu infiintarea pfa.
Mulțumesc pentru răspuns. Dar mai am niște nelămuriri. Registrul unic de control trebuie sa achiziționez ? Registrele menționate nu se pot tine pe calculator? (cod CAEN 8559)
Da, la ambele intrebari. Dar la registre e mai sigur pe hartie. Le faceti pe calculator si apoi le listati si indosariati. Asa cum veti face anual cu pagina din registrul de evidenta fiscala, dupa care completati declaratia unica pentru anul precedent.
Acte necesare ii
qwery666
Buna ziua ce acte trebuie am nevoie sa depun dupa ce primesc autorizatia pt II. Mentionez ca vreau sa fac un magazit si trebuie sa cumpar o casa de ... (vezi toată discuția)