Salut ma numesc Lacatus
Am o problema cu un service auto { probabil ne acreditat - autorizat } . Am o autoutilitara iveco daily si am fost la un service auto din Bucuresti sa schimb distributia .
Dupa schimbarea pieselor ( originale ) m-am trezit si cu garnitura de chiuloasa arsa (arunca antigelul afara ) datorita faptului ca mecanicul a probat autoutilitara fara sa ii puna lichidul de racire (antigel)
Am reclamat aceasta problema si au spus ca nu considera ca este vina lor si ca sa le demonstrez cu acte MENTIONEZ ca masina inainte sa ma duc la acesti mecanici nu avea nici o problema de acest fel .
Acum
In urma lucrarilor efectuate am cerut o factura ( bon fiscal deoarece sunt pers fizica ) si mi sa spus ca o sa primesc in cel mai scurt timp LUCRU CARE DE ALTFEL NU SA INTAMPLAT
Va rog sa ma ajutati in rezolvarea problemei mele deoarece acestia Nu isi recunosc vina, ba chiar ma injura si ameninta
Unde pot sa le fac plangere?
Interventie moderator: conform Regulamentului de forum, va rog sa nu folositi majuscule si sa evitati postarea datelor personale. Multumesc pentru intelegere.
initial sesizati oficail protectai consumatorului
La momentul introducerii in service,acesta a eliberat document in care sa fie precizata starea tehnica a masinii si motivul pentru care a fost introdusa la reparat ?