avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1060 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Poliţe de asigurare, reasigurare ... Asistent in brokeraj PF,PFA sau SRL
Discuție deschisă în Poliţe de asigurare, reasigurare şi probleme juridice conexe

Asistent in brokeraj PF,PFA sau SRL

Buna ziua ,

In prezent lucrez ca asistent in brokeraj cu contact de mandat ,ca persoana fizica. Doresc sa stiu daca as deschide un SRL sau PFA ar fi mai avantajos . In prezent taxele pe care le plates la stat ajung la 32% . Doresc sa stiu ce taxe ar trebui sa platesc in ambele cazuri (PFA/SRL ) ,inclusiv taxele de intretinere a firmei , nu doar cele care privesc strict comisionul primit de la broker .

Multumesc !
Cel mai recent răspuns: Constantin Popovici , Consultant asigurari 19:20, 7 Februarie 2015
Ramaneti in continuare pe contract de mandat pentru ca platiti cele mai putine dari la stat pe care vi le retine la sursa platitorul de venit si dumneavoastra nu mai depuneti nicio declaratie.
Eu as merge pe PFA sau II ! Nu vi se vor mai retine cei aproape 22 % din comision ci veti fi impozitat cu 3 % !
ca persoana fizica mi se retin 16% impozit ,10.5 cas si 5.5 cass deci 32 % . Ca PFA nu trebuie sa platesc impozit 16 % pentru profit ? Ma intereseaza sa stiu exact ce trebuie sa platesc ca sa stiu daca merita sa-mi fac firma . Multumesc !
Pentru amdauna: informatie incorecta. Impozitul pe venit de 3% se aplica doar la srl microintreprindere. La pfa, I.I. de aplica 16% impozit pe venit.
george-neagu a scris:

Pentru amdauna: informatie incorecta. Impozitul pe venit de 3% se aplica doar la srl microintreprindere. La pfa, I.I. de aplica 16% impozit pe venit.

Va multumesc pentru interventie, scuze de greseala , am gandit una si am scris invers :)