avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 873 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Vreau sa devin coasigurat
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Vreau sa devin coasigurat

buna sant asigurataziua vreau sa stiu daca sunt casnica si nu sunt asigurata la medicul de familie dar card mia venit acasa ma pot trece pe , pensia sotului de ranit in revolutie[ are decizie definitiva ]ca , coasigurat ca sa pot lua de la medicul de familie trimitere pentru analize , vreau sa stiu unde trebuie sa merg ptr a depune actele? si ce acte imi trebuie? multumesc
Cel mai recent răspuns: Daniela Bolog , Consultant credite si finantari 14:25, 9 Februarie 2015
Puteti fi coasigurata sotului.
Trebuie sa mergeti la casa de sanatate a judetului unde locuiti cu urmatoarele documente:

- copie certificat de casatorie
- certificat fiscal eliberat organele fiscale teritoriale din care sa rezulte ca nu realizati venituri impozabile pe ultimii 5 ani
- declaratie tip pe propria raspundere a dvs ca nu realizati venituri proprii
- declaratie tip pe propria raspundere a sotului. prin care declara ca sunteti in intretinerea lui
- cupon de pensie al sotului
- cerere tip prin care sotul solicita ca dvs sa fiti coasigurata.

Formularele tip le gasiti la ei.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Coasigurare in sistemul de sanatate mmriunana mmriunana Buna ziua! Sotul meu este pensionar, eu nu am nici un venit si vreau sa ma trec coasigurat in sistemul de sanatate . Am o nedumerire ca nu stiu de unde sa ... (vezi toată discuția)
Coasigurat tomoiaga ramona tomoiaga ramona daca sotul este pensionar si sotia casnica,iar doamna vrea sa se interneze,mai are aceasta dreptul de coasigurat? ramona tomoiaga. multumesc!!!!!=D>:luck: (vezi toată discuția)