Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
În anul 2010 am solicitat telefonic intreruperea contractului Vodafone valabil pana in luna martie 2011,din motive obiective, pentru care mi s-a spus ca daca vreau sa intrerup contractul, trebuie sa platesc suma de 70-80 euro.
Nu am fost de acord si ultima factura in val de 80 lei a ramas neachitata si in ziua de azi.
Vodafone a transferat recuperarea debitului catre o firma de recuperat creante, care mi-a comunicat ( azi, 09.02.2015, telefonic ) că pentru stingerea debitului, sunt datoare cu suma de 3.300 lei, sumă care reprezintă penalizări.
Am primit acasă somație de la Vodafone, cu diferite sume de achitat, dar fără a fi nevoie să semnez de primire. ( în urmă cu 1,2 ani în urmă ).
În această situație, a intervenit prescripția sau nu?
Firma de recuperări poate face ceva împotriva mea?
Nu, inseamna exact contrariul. Daca au trecut 3 ani de la emiterea ultimei facturi catre dvs. datoria e prescrisa. 2011-2015, deci cel mai probabil da. Nu mai au ce sa va mai faca. NU va lasati intimidat [editat- dacă mai postați în acest fel, luați avertisment]