avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 298 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Calatorie pe tren cu legitimatie falsa !
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Calatorie pe tren cu legitimatie falsa !

Buna ziua ,
Zilele trecute am facut greseala sa-mi cumpar un bilet de tren cu legitimatia unui prieten , lipind poza mea mea pe legitimatie . Am fost prins de un agent de la politia transporturilor care mi a facut proces verbal (nu l-am semnat) . Mentionez ca si eu sunt student si am facut prostia asta doar pentru ca nu aveam legitimatia vizata pe 2015 . Intrebarea mea este daca aveti idee ce o sa se intample in continuare si cum ar trebui sa abordez situatia cand probabil o sa ma cheme la sectie pentru audieri si declaratii .
Cel mai recent răspuns: Selux , utilizator 22:24, 23 Februarie 2015
Cel mai probabil se va deschide dosar penal pentru fals, uz de fals si fals privind identitatea.
Asta in cazul in care politia trimite mai departe catre procuratura ? Agentul spunea ca o sa trebuiasca sa platesc o amenda , dar cunosc pe cineva care tot asa dintr o prostie cu o legitimatie a fost judecat si a primit 1 an cu suspendare.
Dosarul ajunge oricum la procuror, procurorul supravegheaza activitatea de urmarire penala, el dispune, politistul doar propune.
Aveti idee cum se pedepsete cum se pedepseste fapta asta ?
Cred ca se va dispune o solutie de netrimitere in judecata, nu vad sa se ajunga mai departe.

Alte discuții în legătură

Fals si uz de fals (cred) Baqherra Baqherra Buna ziua tuturor \"Pe 17.07.2011 am gasit o legitmimatie de sudent si un cupon de calatorii cu reducere 50% pt CFR si aveam intentia de a le preda ... (vezi toată discuția)