avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 825 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... mamele, 85% din salar sau din venit
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

mamele, 85% din salar sau din venit

Sunt o mama medic si pe langa locul de munca din spital am avut in ultimele 12 luni inaintea nasterii copilului si un alt job. Am lucart tot ca medic intr-o clinica privata ( contract de prestari servicii) avand un venit pentru care am platit doar impozitul pe venit de 16%. La calculul indemnizatiei de crestere a copilului intra si venitul realizat la clinica privata ?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 17:59, 15 Iunie 2009
Iael a scris:

Daca mama a lucrat doar 2 ore pe zi cat va primi ?

Minim va primi 600 lei....maxim: 85% din veniturile profesionale supuse impozitului pe venit realizate in ultimele 12 luni anterioare nasterii, dar nu mai mult de 4000 lei.
:sorry: 1. Va rog frumos, este o persoana pe acest site care a beneficiat de aceasta prevedere ?
Adica, a avut conventie civila incheiata conf. Codului Civil !
Daca da, a primit adeverinta de la soc. X, a mers la primarie si totul este perfect ?
85% din venitul brut sau 85 % din venitul net ?
85 % din venitul net :)
pt. Sammy,
Pot sa va de ex situatia mea. Eu am avut contract de colaborare si contract de mandat cu o societate de asigurari. Am depus la dosar adev de la societate , insa nu mi s-a luat in calcul si mi s-a calculat pe baza declaratiei 200 depusa de mine la finante si pe baza deciziei de impunere primite de la ei(finante).
De mentionat ca : - pers in cauza trebuie sa fi fost inregistrata fiscal cu acea activitate si se cere dovada platii impozitului.
In cazul meu le-am avut pe toate si venitul mi s-a luat in calcul , doar ca totusi cred eu ca s-a facut o gresala , deoarece trebuia sa mi se ia venitul din adeverinte si nu cel din declaratie si decizie.

Alte discuții în legătură