avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1173 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Restituire contravaloare produs
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Restituire contravaloare produs

Dupa 11 luni de functionare un laptop in garantie se defecteaza in mod repetat si la interval scurt de timp de trei ori.La ultimele doua reparatii laptopul a suferit reparatii majore fiindu-i schimbate atat placa de baza cat si unitati optice dar tot nu a functonat decat cateva ore.Dupa ce este predat si a treia oara in service cumparatorul solicita in scris vanzatorului restituirea contravalorii produsului intrucat a suferit reparatii majore in mod repetat si timp scurt ,anuntandu-l ca va refuza ridicare din service.A refuzat scris ridicare din service atunci cand a fost chemat sa-l ridice ,solicitand in scris din nou restituirea conravalorii pentru cele mentionate mai sus si pierderea increderii in calitea si performantele acestuia ,vanzatorul refuzand.Are sanse in aceasta situatie sa-si recupereze banii si cum?
Cel mai recent răspuns: ContSters42601 , utilizator 17:35, 21 Februarie 2015
In opinia mea, produsul fiind declarat reparat nu are sanse acum.
Ar trebui sa il ia si daca se strica din nou sa nu-l mai trimita in service ci sa ceara in scris comerciantului (e-mail, scrisoare recomandata cu confirmare de primire) schimbarea produsului cu unul identic sau daca nu au, restituirea pretului.
Daca este refuzat poate reclama ANPC, atasarea certificatului de garantie cu reparatiile si descrierea lor cred ca ii vor da castig de cauza.
Va multumesc pentru ajutor

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Garantie si inlocuire produs pt persoana juridica Andrei273 Andrei273 Buna ziua, Am achizitionat un laptop pe firma, Asus Zenbook - 7300 de lei de pe platforma emag, vanzator Flanco. La scurt timp au inceput sa baraie boxele ... (vezi toată discuția)
Garantie obligatorie persoana fizica 24 luni? cristi_hummer cristi_hummer am cumparat un laptop de pe vexio, mi-au spus cand l-am comandat ca are defapt 24 luni si pe site scria 1 an, dar au spus ca, cu noile legi sunt obligati sa ... (vezi toată discuția)
Garantie laptop - inlocuire sau reparatie ? akatistu akatistu Buna ziua. Am cumparat un laptop de la firma X (distribuitor) din Bucuresti, prin curier rapid (eu locuiesc in Cluj). Am intampinat cateva probleme cu el ... (vezi toată discuția)