Dupa 11 luni de functionare un laptop in garantie se defecteaza in mod repetat si la interval scurt de timp de trei ori.La ultimele doua reparatii laptopul a suferit reparatii majore fiindu-i schimbate atat placa de baza cat si unitati optice dar tot nu a functonat decat cateva ore.Dupa ce este predat si a treia oara in service cumparatorul solicita in scris vanzatorului restituirea contravalorii produsului intrucat a suferit reparatii majore in mod repetat si timp scurt ,anuntandu-l ca va refuza ridicare din service.A refuzat scris ridicare din service atunci cand a fost chemat sa-l ridice ,solicitand in scris din nou restituirea conravalorii pentru cele mentionate mai sus si pierderea increderii in calitea si performantele acestuia ,vanzatorul refuzand.Are sanse in aceasta situatie sa-si recupereze banii si cum?
In opinia mea, produsul fiind declarat reparat nu are sanse acum.
Ar trebui sa il ia si daca se strica din nou sa nu-l mai trimita in service ci sa ceara in scris comerciantului (e-mail, scrisoare recomandata cu confirmare de primire) schimbarea produsului cu unul identic sau daca nu au, restituirea pretului.
Daca este refuzat poate reclama ANPC, atasarea certificatului de garantie cu reparatiile si descrierea lor cred ca ii vor da castig de cauza.