avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 645 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Acuzat pe nedrept de lovire
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Acuzat pe nedrept de lovire

Salut. Lucrez ca agent de securitate la o firma de paza,din galati,mai exact pe echipaj mobil de interventie. Acum ceva timp in urma m-am deplasat la o alarma la un bar. Ajuns acolo,am gasit 3 persoane,in stare de ebrietate,provocau scandal,iar in prezenta mea..sau manifestat violent. Dar unul din cei 3,il cunosc ca avand probleme de comportament,in trecut fiind internat la un spital de psihiatrie. La evacuarea lor,din inciinta barului respectiv,persoana mai sus mentionata,sa automutilat. Iar la sosirea unui echipaj de politie a sustinut ca l-am lovit eu. Iar acum sunt suspectat,de politisti,ca chiar eu l-am lovit. Si risc sa raman fara atestat. Cum pot dovedi,ca persoana sa automutilat,sau ca in trecut a fost internat la spitalul de psihiatrie,tot pentru aceeasi cauza?
in ceea ce priveste cum puteti dovedii ca sunteti nevinovat : Puneti ca martor un chelner , vanzator al barului
In ceea ce priveste demonstrarea ca a fost internat la spital pe sectia psihiatri : Solicitati in declaratie ca politia sa solicite spitalului acela sectia psihiatrie daca acest individ apare il registrul lor si daca da , de ce boala sufera !
Pai lasati autoritatile sa demonstreze ca dvs l-ati lovit (mutilat), nu trebuie (inca) sa va demonstrati nevinovatia.
Pana la "proba contrarie" dumneavoastra beneficiati, cel putin teoretic de "prezumtia de nevinovatie" Deci autoritatile de ancheta trebuie sa demonstreze vinovatia dumneavoastra si nu invers.....
Banuiesc ca va acuza de purtare abuziva, sunt martori care sa confirme varianta dvs?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură