Am constatat in cursul zilei de astazi ca am gresit o factura pe care am emis-o la sfarsitul lunii octombrie 2014 pentru un client in sensul ca nu am adaugat t.v.a.-ul de 24% la suma facturata.#-o Mentionez ca acesta factura a fost platita prin O.P. de catre beneficiar la momentul respectiv. As dori sa stiu ce as putea face in acest caz pentru a recupera suma de bani (contravaloarea T.V.A.-ului) de la beneficiar. Mentionez ca sunt novice in domeniu si nu stiu daca este permisa stornarea sau anularea facturii in acest caz. Multumesc anticipat. :sorry:
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.