Asi dori recomandări privind constatarea contraventiei si aplicarea sanctiunii in urmatorul caz.
Faptic, desi agentia de turism X promova un beneficiu de x euro la achizitionarea primului bilet de avion, pana la sfarsitul lunii viitoare, tuturor abonatilor de telefonie mobila Y, care aveau activata o anumita optiune (reclama vizibila pe site-urile ambilor parteneri: agentie- furnizor de telefonie mobila), personal nu am beneficiat de acea reducere. La sesizare mea, agentul de turism mi-a transmis ca de fapt reducerea se aplica doar in cazul biletelor care depasesc o anumita valoare. Mentionez faptul ca acest aspect nu se regaseste nicaieri, asadar indeplineam conditiile prevazute in oferta: data limita de achizitionare a biletului si respectiv optiunea activata.
Avand in vedere cele de mai sus, va rog sa-mi transmiteti parghiile legale pe care le are consumatorul in acest caz, atat pentru recuperarea prejudiciului cat si pentru sanctionarea celor care practică astfel de...escrocherii, la urma urmei, care inseala cumparatorii.
Demersurile pe care le-am facut sunt urmatoarele:
- am sesizat in scris partenerul 1 (furnizorul de telefonie mobila) iar raspunsul lor a fost ca nu aveam optiunea activata, fapt pentru care le-am atasat print-screen la contul meu personal in care sunt vizibile optiunile activate; astept raspuns in continuare...
- am sesizat in scris partenerul 2 (agentia de turism) care m-a sigurat ca la achizitionarea urmatorului bilet, mi se va aplica reducerea; ma intreb de unde au ei certitudine ca voi mai achizitiona eu ceva de la ei (?!).
Multumesc anticipat.
Cand am spus ca mi-au fost incalcate niste drepturi, m-am bazat doar pe...intuitie. Imi puteti spune care este baza legala care ma indreptateste sa ii reclam?
Practici comerciale incorecte / omisiuni inselatoare - Legea 363/2007.
Art. 7. - (1) O practica comerciala este considerata ca fiind omisiune inselatoare daca, in contextul prezentarii situatiei de fapt, tinand cont de toate caracteristicile si circumstantele acesteia, precum si de limitele mijloacelor de comunicare utilizate pentru transmiterea informatiei omite o informatie esentiala necesara consumatorului mediu, tinand cont de context, pentru luarea unei decizii de tranzactionare in cunostinta de cauza si, prin urmare, determina sau este susceptibila sa determine luarea de catre consumator a unei decizii de tranzactionare pe care altfel nu ar fi luat-o.
Am luat plasa?
balanjulia
Am incheiat un contract cu Romtelecom pt. internet. Am fost obligata sa inchei si pt. telefon fix, pe care nu folosesc deloc. Am sunat la ei, si am cerut sa nu ... (vezi toată discuția)