avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 762 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... cheltuieli intretinere
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

cheltuieli intretinere

buna ziua tuturor.revin cu acest subiect in urma cererii unor lamuriri adresate administratorului asociatiei privitor la impartirea "diferentei" dintre citirile apometrelor individuale si cel de bransament.mi-a spus dl administrator ca este o hotarare a adunarii generale dar la solicitarea PV incheiat la acea adunare surpriza: adunarea respectiva era de fapt reconvocarea unei adunari anterioare(cea initiala in nov 2011,cea reconvocata in feb 2012-se respecta oare prevederile legale de reconvocare,parca de 10 zile scrie pe undeva?);pe ordinea de zi la adunarea initiala nici nu era trecut acest subiect de discutie,a aparut la sedinta reconvocata si scris cu alt instrument(se cunostea diferenta de culoare a pixului) iar totul sa culmineze cu faptul ca PV de la adunarea reconvocata sa nu fie semnat de nici o persoana din asociatie(atunci cand l-am vazut eu ,nu stiu daca intre timp nu au aparut ceva semnaturi pe acolo.adevarul este ca la sedinta initiala participasera ceva persoane si erau si semnaturi).nu vreau sa-l acuz pe administrator de rea intentie dar doresc sa va intreb pe dv ce pot face in aceasta situatie.catre ce institutii sau organe sa ma adresez pentru elucidarea acestui mister.pana acum nu am intocmit decat o contestatie pe care urmeaza so o depun la asociatie dar tare ma tem ca nu va afla nimeni de ea-eu merg cu ea la presedinte sa o semneze doar pt ca stampila e la administrator,apoi ma voi prezenta la administrator pt a o inmana.el ar trebui sa o inregistreze undeva?multumesc pentru ajutor si va doresc sa nu aveti necazuri cu administratorul asociatiei din care faceti parte!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cel mai recent răspuns: Adam Grecu , utilizator 05:34, 24 Februarie 2015
L nr 230/2007 ART. 24 (1) Adunarea generala poate adopta hotarâri, daca majoritatea proprietarilor membri ai asociatiei de proprietari (jumatate plus unu) sunt prezenti personal sau prin reprezentant legal.
(2) Daca la prima convocare nu este întrunit cvorumul necesar de jumatate plus unu,
adunarea generala va fi suspendata si reconvocata în termen de maximum 10 zile de la
data primei convocari.

(3) La adunarea generala reconvocata, daca exista dovada ca toti membrii asociatiei de
proprietari au fost convocati, hotarârile pot fi adoptate, indiferent de numarul membrilor
prezenti, prin votul majoritatii acestora

Conform dispozitii in vigoare,adunarea generala se convoaca anual ,in primul trimestru
Din 2012 nu a mai fost convocata adunare generala la dvs in imobil ?
In cazul expus de dvs nu se justifica sa faceti demersuri pentru clarificarea situatiei din 2012
Sesizati oficial presedintele de asociatie cu problema cu care va confruntati
Hotararea respectiva trebuie luata prin decizie a comitetului executiv.
Nu este nevoie de adunare generala.
Este adevarat, unele comitete se acopera largind baza de aprobare, respectiv solicita vorul adunarii generale.
Comitetul executiv va redacta un regulament in acest sens, apoi il va supune aprobarii adunarii generale si, astfel, va deveni obligatoriu pt toti proprietarii. Problema s-a mai discutat pe acest forum.
am priceput.dar dupa cum v-am spus administratorul mi-a prezentat acel PV al adunarii generale ca fiind baza repartizarii cheltuielilor si nu o hotarare a comitetului executiv(care nici nu exista si nici nu ii voi aduce asta la cunostinta pt ca ar fi in stare sa faca si un act cu o asemenea hotarare).eu am adus in discutie abia acum subiectul pt ca acum am sesizat acest lucru(eu stiam ca diferentele la apa rece se imparteau la nr de persoane si m-am trezit luna trecuta ca se impart la CPI motivand acest lucru prin acea hotarare).eu intrebam pe cine as putea sesiza si unde pot contesta modul de repartizare-din moment ce si dv imi sugerati ca acea hotarare este nelegala.este normal ca PV al unei adunari sa nu fie semnat de nici un locatar(macar de cei care au fost la sedinta-presedinte administrator).
Contestati in instanta hotararea adunarii generale daca nu au trecut 45 de zile de la data la care ati luat la cunostinta de acea hotarare. Art.26 din Legea 230/2007.

Alte discuții în legătură

Altercatii cu administratorul de asociatie de bloc utilizator-1 utilizator-1 as dori informatii in cazul in care adminstratorul nu este de acord cu planificarea unei sedinte de asocatie la sugestia unui locator; sedintele se fac o data ... (vezi toată discuția)
In stare de alerta hotararea adunarii generale poate fi inlocuita ... Constantin Brancoveanu Constantin Brancoveanu In stare de alerta hotararea adunarii generale poate fi inlocuita cu hotararea comitetului executiv? Exista vreo reglementare in acest sens? Multumesc (vezi toată discuția)
Revocare presedinte asociatie de proprietari annabela annabela Pt. revocarea din functie a presedintelui asociatiei de proprietari si a casierilor sunt valabile si tabelele nominale cu semnaturilor locatarilor-proprietari ... (vezi toată discuția)