avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 664 soluții astăzi

Joi, 6 februarie, are loc evenimentul: AI Act: De la reglementare la implementare - Ghid practic de conformare pentru companii. Participă →

Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Intreprindere familiala, infiintare si contabilitate
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Intreprindere familiala, infiintare si contabilitate

Va salut,

Trebuie sa recunosc ca acest forum este deosebit de util, cu toate acestea strangerea de informatii se lasa cu dureri de cap. Sistemul societatilor e mult prea complicat, dupa umila mea parere.

Sunt programator si la fel si sotia. Cum probabil stiti, criza a impins la limita multe companii din domeniu. Pe de alta parte munca multa sub presiunea unui sef nu a fost niciodata compensata pe deplin. Am decis sa incepem cat de curand o Intreprindere familiala (ex.AF), si am nevoie de sfaturile Dvs, am vazut ca sunt persoane deosebit de competente pe acest forum. De asemenea acest topic ar putea deveni un ghid pentru indivizi in situatia mea. Iata cateva din intrebarile mele, subliniate cu BOLD:

1. Infiintare si acte necesare. Am inteles ca sunt necesare urmatoarele:
-------
a)* Copii dupa C.I. (minimum doua persoane, intre care sa existe grade de rudenie),
b)* Copie dupa certificatele de nastere,
c)* (in cazul in care a interveni schimbarea numelui) copie dupa certificatul de casatorie,
d) * Copie dupa diploma/alte acte de studii/dovada calificarii pentru domeniul de activitate dorit (in cazul in care nu detineti un act de studii care sa aiba legatura cu obiectul principal de activitate, atunci este necesara dovada incadrarii pe o perioada de cel putin 2 ani in domeniul respectiv - copie dupa carnetul de munca); aceasta conditie trebuie indeplinita macar de una dintre persoane (cea care va indeplini functia de reprezentant),
e) * Copie legalizata dupa dovada proprietatii spatiului unde va fi sediul social,